728 x 90

Обновеният Ford Kuga се появи без камуфлаж

Настоящият Ford Kuga е на пазара от 2019 г. Фейслифтът е планиран за 2023 г., а в САЩ вече са заловени първите прототипи на идентичния Ford Escape, които дават информация как ще изглежда моделът. Ford Kuga/Escape следва типичния жизнен цикъл за автомобилната индустрия. Около три години след началото на производството идва ред на фейслифт преди

Настоящият Ford Kuga е на пазара от 2019 г. Фейслифтът е планиран за 2023 г., а в САЩ вече са заловени първите прототипи на идентичния Ford Escape, които дават информация как ще изглежда моделът.

Ford Kuga/Escape следва типичния жизнен цикъл за автомобилната индустрия. Около три години след началото на производството идва ред на фейслифт преди смяната на поколението да се извърши след около седем години. Ford Kuga трябва да бъде обновен в средата на цикъла за моделна година 2023. Какво ще се промени сега ще разберем от уловените прототипи.

Нови фарове и обновена предница

Съдейки по зоните с камуфлаж, предната и задната части на автомобила ще бъдат най-силно засегнати. Фаровете получават нова форма, а LED дневните светлини са с нов дизайн с двоен ъгъл и напомнят силно на фаровете на BMW, но също и на Ford Mustang Mach E. Радиаторната решетка изглежда по-голяма и се приближава до ръба на предния капак. Логото на Ford също е преместено върху решетката и вече е по средата ѝ. Предната престилка също е преработена. При прототипите личат също по-голям централен въздухозаборник и нови странични вентилационни отвори.

Прочети още:
Toyota Land Cruiser получи по-богато оборудване за 2023 моделна година

Големи промени отзад

Глътка свеж въздух се наблюдава и в задната част на Ford Kuga. Задният капак е леко модифициран, както и страничните рефлектори, които имат нова форма. Регистрационната табела е разположена по-ниско, което не е от особено значение. Задните светлини изглежда запазват основната си форма, но са с нови графики. Задната престилка, която очевидно има модифициран дифузьор, е леко опростена. Значително по-дългите накрайници са само за тестовата бройка и няма да намерят път към серийното производство. За първи път успяхме да надникнем и в обновения интериор. Снимките ни оттам показват, че централно разположеният екран на информационно-развлекателната система е с нова форма и изглежда по-голям. В допълнение, широката рамка на монитора липсва, а вместо нея има повече бутони за управление в долния край. Въздуховодите също са ревизирани. Информация относно задвижванията липсва, но промени не се очакват.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *