728 x 90

Фейслифтът на Ford Fiesta донесе матрични LED светлини и дигитално табло

Volkswagen Group преработи Polo и Ibiza, а Fabia премина към изцяло ново поколение. Сега е ред на Ford да отвърне на удара с фейслифт версия на популярния си модел Fiesta. Синият овал не губи време, тъй като актуализираната Fiesta се представя и в трите си варианта: обикновен, Active и ST. Въпреки че обновлението не е

Volkswagen Group преработи Polo и Ibiza, а Fabia премина към изцяло ново поколение. Сега е ред на Ford да отвърне на удара с фейслифт версия на популярния си модел Fiesta. Синият овал не губи време, тъй като актуализираната Fiesta се представя и в трите си варианта: обикновен, Active и ST.

Въпреки че обновлението не е особено мащабно, има някои важни подобрения, въведени с модернизираната Fiesta, включително стандартни LED фарове в цялата гама. По-скъпите варианти вече могат да бъдат оборудвани с матрични LED светлини, които се възползват от анти-заслепяващи автоматични дълги светлини.

Самите фарове се предлагат с черни рамки, „поглед“, който ще откриете и отзад, където допълнителните LED задни светлини вече имат тъмен оттенък. Както преди, всяка версия на Fiesta получава свой собствен дизайн на предната решетка, както и други козметични разлики, за да създаде ясно визуално разграничение между нивата на оборудване. Има и ST-Line ниво със спортен вид, включващо преработена горна решетка с по-дълбоки вложки, изкуствени въздухозаборници в цвят на каросерията и специални джанти.

Ford продължава да поддържа жива Fiesta с три врати, нещо, което не можем да кажем за почти всички нейни преки конкуренти. Допълнителните пакети Vignale осигуряват на компактния хечбек по-луксозен вид и добавени екстри.

Влизайки вътре, 2022 Fiesta показва конфигурируем цифров 12.3-инчов дигитален дисплей за водача. Колата използва камера, монтирана на предното стъкло, която работи с навигационната система за новодобавената система за предупреждение за движение в грешната посока. Надстройте до ST ниво и получавате нови седалки с по-добра странична опора и вградени подглавници.

Горещият хечбек получава 10-процентов тласък на въртящия момент и сега предлага 320 Нм от своя 1.5-литров двигател EcoBoost с турбокомпресор, споделен с Puma ST. Той продължава да генерира малко под 200 конски сили, достатъчно за спринт до 100 км/ч за шест секунди и половина и максимална скорост от 230 км/ч.

Важна функция само за ST е представена от режим Track вместо обикновения Eco режим на Fiesta, който при активиране изключва системата за контрол на сцеплението и променя електронната система за контрол на стабилността. Срещу допълнително заплащане, спортният хеч може да бъде снабден с механичен диференциал с ограничено приплъзване, който изостря управлението по време на завои. Стандартните 17-инчови джанти могат да бъдат заменени за по-големи 18-инчови.

Що се отнася до нормалната Fiesta, тя предлага 1.0-литров EcoBoost, наличен в три версии: 100, 125 и 155 конски сили. Трицилиндровият турбо мотор се възползва от 48-волтова мека хибридна технология за двете по-мощни конфигурации и може да бъде свързан към шестстепенна ръчна скоростна кутия или седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт