728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Индийският джип, който прави Jeep Wrangler да изглежда като Rolls-Royce (видео)

Когато автомобили като VW Golf и BMW 3-Series се продават в почти еднаква форма по целия свят, понякога е лесно да забравим, че различните страни често се нуждаят от много различни превозни средства. Вземете например Индия и локално изградената джипка Force Gurkha. Спартанският SUV съществува от 2008 г. и предлага характеристики на истински офроудър, от

Когато автомобили като VW Golf и BMW 3-Series се продават в почти еднаква форма по целия свят, понякога е лесно да забравим, че различните страни често се нуждаят от много различни превозни средства. Вземете например Индия и локално изградената джипка Force Gurkha. Спартанският SUV съществува от 2008 г. и предлага характеристики на истински офроудър, от каквито се нуждаят шофьорите в страната.

Най-новата версия на Force Ghurkha със сигурност изглежда много подобрена спрямо предшественика. За база все още се използва рама шаси, което допринася за доброто представяне извън пътя. Получавате предни и задни заключващи се диференциали (управлявани от старомодни лостове), както и шнорхел за дълбоко газене във вода. По каталожни данни, машината може да гази до 700 мм вода.

Няма как да не отбележим дизайна, който определено ни навява спомени за по-старите версии на Mercedes-Benz G-Class. Откриваме и препратки към Jeep Wrangler, но основната разлика с тези два офроудъра е интериорът, който при индийския модел е много по-нискокачествен. Всичко в кабината ни напомня европейското автомобилно производство от 80-те и началото на 90-те години на миналия век, но пък в средата има цветен екран.

Прочети още:
ЗАЗ се завръща с този ребрандиран китайски кросоувър (видео)

Скорошно ревю, проведено от Autocar India, установява също така, че двигателят е допотопен – 2.6-литров дизел с 91 к.с., който работи много шумно. Скоростната кутия е 5-степенна и е с доста небалансиран ход на лоста.

Но докато Gurkha, който получава името си от известните войници в Южна Азия, все още изглежда безнадеждно земеделски по западните стандарти за автомобили, Autocar казва, че новата машина е много по-добра от своя предшественик и се справя добре с всички задачи в индийското ежедневие.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *