728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Това е първият камион в света, създаден е от Даймлер през 1896 г.

Приличащ на каруца с двигател, малкият камион на Даймлер има приблизително 4 конски сили, насочени към задните колела чрез система с ремък.

Кой прави първия двигател с вътрешно горене? Кой е сглобява първото превозно средство с ДВГ? Кой прави първия дизел? Това са все въпроси, на които всички знаем отговора. Замисляли ли сте се обаче някога кой е направил първия камион? Mercedes-Benz твърди, че има отговора.

Според ново съобщение за пресата на германската компания, Готлиб Даймлер, пионер на двигателите с вътрешно горене и автомобилното развитие, създава първия в света товарен камион през 1896 г. Той се основава на предишните му разработки и разполага с 1.06-литров двуцилиндров двигател.

Приличащ на каруца с двигател, малкият камион има приблизително 4 конски сили, насочени към задните колела чрез система с ремък. Двигателят е защитен от две спирални пружини, тъй като е много чувствителен към вибрации. А като се имат предвид твърдите железни колела на камиона, трябва да е имало много от тях.

Кормилният механизъм използва верига за управление на предния мост. Шофьорът стои отпред, докато двигателят е монтиран отзад. Според наличната информация камионът е давал доста впечатляващ разход на гориво от около 6 литра на 100 километра.

Прочети още:
В началото на 90-те Opel има най-бързия сериен седан в света

Само две години по-късно Даймлер заедно с Вилхелм Майбах построяват подобрена версия на камиона, в която двигателят е преместен отпред. По-късно същата година камионът най-накрая получава свой собствен дизайн с уникална предница, което го разграничива от автомобила, на който се базира.

Друга преработена версия е направена малко след това с двигателя пред предната ос. Това е по-голям 2.2-литров мотор със запалителна система на Bosch и нова охладителна система, добавя Motor1.com.

Отново в сътрудничество с Майбах Даймлер работи по подобряване на характеристиките на двигателите с вътрешно горене и успява да намали габаритите им значително. С това спада и теглото им до около 80 килограма.

Даймлер полага основите на автомобилната индустрия и спомага за нейното разпространяване в цяла Европа.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *