728 x 90

Ferrari Purosangue – възможностите за конфигурация

Ferrari изглежда има доста конкретна представа какво искат клиентите от новия SUV Purosangue. С оглед на акцентите и декоративните елементи май трябва да е карбон, защото друго не може да се избере в конфигуратора. Нещо повече: карбоновите нишки са стандартни за калниците, праговете и интериора. Всеки, който се откаже от избора на „интериорно подобрение, изработено

Ferrari изглежда има доста конкретна представа какво искат клиентите от новия SUV Purosangue. С оглед на акцентите и декоративните елементи май трябва да е карбон, защото друго не може да се избере в конфигуратора. Нещо повече: карбоновите нишки са стандартни за калниците, праговете и интериора. Всеки, който се откаже от избора на „интериорно подобрение, изработено от карбон“, ще се озове в среда с черен пиано лак, който също така се монтира и в немски компактен автомобил. Умна стратегия за увеличаване на продажбите. Браво, Ferrari! 

Там, където можете да развиете въобръжението си на клиент, е цветният дизайн. Не само боята на каросерията, но и интериорът може да бъде проектиран по множество начини. От приглушено сиво до ярко червено. Италианците дори предлагат широка гама от цветове за пространството за краката. Що се отнася до седалките, в каталога има две опции: стандартна седалка или версия Style. По форма обаче и двата варианта си приличат. Вариантите за дизайн на покрива обаче предизвикват недоумение. В допълнение към панорамния или, разбира се, карбонов покрив, има и опцията „Без покрив“. Какво? Първо SUV от Ferrari и след това даже и като кабриолет? В крайна сметка не е толкова вълнуващо. По-скоро „без покрив“ означава „без специален дизайн на покрива“ и в резултат на това черен покрив без отвори.

Ferrari не изброява асистиращи системи или класически функции за комфорт, които иначе се намират в конфигураторите на производителите. Просто трябва да знаете какво е част от стандартния обхват. Там се включват например електрически регулируеми и отопляеми седалки на първи и втори ред, адаптивен круиз контрол, асистент за дълги светлини, система за предупреждение при напускане на лентата, система за следене на слепия ъгъл, разпознаване на пътни знаци, асистент за паркиране, включващ и камера и , за първи път във Ferrari, асистент за спускане по наклон. Клиентите така или иначе не трябва да разсъждават много на тема задвижване – опцията е една и тя е 6,5-литров V12 атмосферен двигател, както и осемстепенна трансмисия с двоен съединител. Що се отнася до ценообразуването, няма данни по въпроса. Говори се, че Purosangue ще струва около 400 000 евро – но не можем да ви кажем дали това е „Без покрив“ или със.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт