728 x 90

За да смените съединителя на Ferrari F50, трябва да махнете цялата задница на колата

Съмняваме се, че в България има сервиз, който би поел ремонта на Ferrari F50 и би дал гаранция за труда си след това.

Автомобилите на Ferrari от 80-те и 90-те години на миналия век се славят основно с няколко неща. Определено това са едни от най-красивите и бързи суперколи, но пък в определени кръгове те са познати и като истински кошмар за ремонт и обслужване.

Може би най-яркият пример за това е Ferrari F50, който е един доста сложен и комплексен автомобил. За смяна на съединителя, например, е необходимо да бъде свалена изцяло задната част на машината.

Под изцяло имаме предвид точно това – бронята, колелата, окачването, задната маска, изпускателната система… абсолютно всичко! След като тази процедура е извършена, достъпът до двигателя, скоростната кутия и съединителя е доста добър.

Съмняваме се, че в България има сервиз, който би поел ремонта на такъв автомобил и би дал гаранция за труда си след това. Във видеото и снимките по-долу можете да видите как се справя със смяната на съединител лондонският сервиз за суперколи Joe Macari Servicing.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт