728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Проучване (извън България): 41% от потребителите искат следващата им кола да е електрифицирана

Интересно проучване разкрива, че доста голям брой клиенти биха предпочели да си купят електрифицирано превозно средство като следващата кола. Фирмата EY анкетира 9000 души в 13 държави, включително САЩ, Канада, Китай, Германия, Австралия, Сингапур и Нова Зеландия, и ги попита за предпочитанията им към следващия им автомобил. Около 41 на сто от анкетираните заявяват, че

Интересно проучване разкрива, че доста голям брой клиенти биха предпочели да си купят електрифицирано превозно средство като следващата кола. Фирмата EY анкетира 9000 души в 13 държави, включително САЩ, Канада, Китай, Германия, Австралия, Сингапур и Нова Зеландия, и ги попита за предпочитанията им към следващия им автомобил. Около 41 на сто от анкетираните заявяват, че искат електрифицирана машина (електромобил, хибрид или плъг-ин хибрид), но цифрите варират значително в зависимост от държавата.

В САЩ 66% от анкетираните заявяват, че следващото им превозно средство ще има двигател с вътрешно горене, докато 28% заявяват, че обмислят чисто EV, хибрид или плъг-ин хибрид. Само 1 на сто обмислят водородно превозно средство, докато 4 на сто казват, че не са сигурни и трябва да разберат повече за избора си. В Австралия 75 процента заявяват, че следващото им превозно средство ще бъде чист бензин или дизел, докато само 17 процента ще тръгнат по електрифицирания път.

Прочети още:
Еко Е-рали България 2021 ще се проведе при най-високите температури за това лято

Съвсем различна е ситуацията в Южна Корея, където 51 процента казват, че следващите им коли ще бъдат електрически, докато 32 процента ще изберат бензинови или дизелови автомобили. По подобен начин 53% от анкетираните от Сингапур обмислят някакъв вид EV.

Тези цифри представляват значителен скок спрямо септември 2020 г., когато EY проведе подобно проучване, където 30% от анкетираните заявиха, че следващата им кола ще бъде електрическа или хибрид.

Можете да видите пълното проучване тук.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *