728 x 90

Как се усещат 1000 к.с. американски мускули?

Speedkore Hellucination показва какво може да се постигне с един Dodge Charger от ’68-ма. Например да се утрои мощността! На този въпрос ни отговаря Youtube канала Extra Throttle House, като освен подробно ревю на преработения 1968 Dodge Charger, получаваме и информация от първа ръка. Създателят на карбоновото творение Ралф Жил, отговорен и за дизайна на

Speedkore Hellucination показва какво може да се постигне с един Dodge Charger от ’68-ма. Например да се утрои мощността!

На този въпрос ни отговаря Youtube канала Extra Throttle House, като освен подробно ревю на преработения 1968 Dodge Charger, получаваме и информация от първа ръка. Създателят на карбоновото творение Ралф Жил, отговорен и за дизайна на Chrysler 300 и Dodge Viper, обяснява подробно какви са промените спрямо оригинала. Също така подчертава всяко свое решение, което прави модела да изпъква толкова много.

Карбонизация

Каросерията е изцяло от карбон, както и интериорът е изцяло модернизиран, но класическите елементи не са забравени. Напротив, те са подчертани и карат колата да се усеща истински oldschool. Ретро плъзгащите се фарове са запазени, но светлината, която излиза от тях от модерни LED крушки с оранжев цвят. Прозрачното покритие от BASF Glasurit създава перфектната предпоставка да се насладите на оголените въглеродни влакна по цялата каросерия. Разбира се, шасито вече няма нищо общо с технологията, с която някога е разполагала колата донор от 1968 г. Двойните носачи на предната ос идват от Detroit Speed, както и стабилизаторите отпред и отзад. Отзад Speedkore използва носачи собствена разработка. Регулируемите двойни амортисьори са доставени от Penske, кормилното управление идва от Woodward, а специалистите от Brembo се грижат за спирането – с шестбутални апарати отпред и четирибутални апарати отзад. Специално проектираните от HRE джанти са с размери 9×19 и 12×20 цола, а съвпадащите гуми Michelin Pilot Sport 4S са с размери 245/35 ZR19 и 345/30 ZR20. Тези показатели водят до едно незабравимо уещане зад волана, който предполага високо ниво на необозданост, но всъщност автомобилът е приятен за употреба след кратък период на привикване.

Повече от достатъчно мощност – Hellephant-V8 с над 1000 к.с.

7,0-литровият V8 Hellefant с компресор идва директно от завода готов за вграждане. Резултатът е 1014 к.с. и максимален въртящ момент от 1288 нютонметра. Показатели, които двигателят постига дори с 91-октаново гориво и които горката осемстепенна автоматична трансмисия от ZF трябва да овладява. Високоефективно масло Motul протича през мазителна система със сух картер, а отработилите газове излизат през изпускателна система, произведена съвместно от Speedkore и Magnaflow. Според собственика, моторът е способен на много по-внушителни стойности, тъй като по естество той е разработван за драг. Звукът от него е впечатляващ, а свистенето от компресора се чува мощно и отдалеч.

Оставяме ви да се насладите на видеото на нашите колеги от Throttle House, а за максимално изживяване включете вашите слушалки и се насадете на саундтрака на този прекрасен V8 оркестър.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт