728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Интересни резултати от новата порция тестове на Euro NCAP (видео)

Dacia е представена в теста на Euro NCAP с двата си най-нови автомобила – Sandero Stepway и Logan.

В поредната порция тествани автомобили от Euro NCAP – европейската организация, която оценява безопасността на новите модели автомобили, попаднаха четири актуални коли.

Dacia присъства с двата си най-нови представителя – Sandero Stepway и Logan. Въпреки чудесното представяне на пътя и обещаващия старт в продажбите, двата румънски модела показват сериозни слабости в изпитанията на Euro NCAP.

И двата автомобила регистрират две от възможни пет звезди в общата си оценка. До голяма степен това се дължи не на толкова лошо представяне в самия краш-тест, доколкото на липсата на някои модерни електронни асистиращи системи.

От Euro NCAP казват, че сама по себе си защитата на пътниците при катастрофа може да се приравни на четири звезди. Липсата на по-технологична система за аварийно спиране, която да разпознава и хора, накланя в известна степен везните към по-ниска оценка.

Вижте подробности за представянето на Sandero Stepway и Logan.

„Безопасността продължава да се развива”, казва Михаел ван Рейтинген, генерален секретар на Euro NCAP, „и най-големите крачки напред сега се правят чрез използване на високи технологии за предотвратяване на инциденти. Ясно е, че Dacia са намерили своя пазар и се придържат към него, но рейтинг с две звезди показва слаба амбиция, дори и за бюджетен продукт. Решението им да не предлагат камера (не става дума за камера за паркиране – б.ред.) не е в крак с пазара и е разочароващо, тъй като Dacia са наясно, че техните автомобили скоро ще трябва да се съобразят с новия общ регламент за безопасност на континента.“

Прочети още:
Ford пита феновете си как да се казва нова специална версия на Puma ST

Другите два тествани модела от Euro NCAP са споделящите обща платформа и технологии Volkswagen ID.4. и Skoda Enyaq iV. Представянето им е 5-звездно, а експертите открояват не само електронните асистенти, но и много здавата цялостна структура на електрическите джипки.

„В сравнение с по-малкия ID.3, ID.4 и Enyaq iV притежават по-голяма привлекателност за семейните купувачи, които искат повече пространство, а потенциалните собственици ще бъдат успокоени с високи оценки в защитата на пътниците, както и в защитата на уязвимите участници в движението,“ коментират от Euro NCAP.

Вижте повече за представянето на двете електрически джипки тук и тук.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget