728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Dacia Sandero стана най-продаваният автомобил в Европа

Според данните за 26 европейски пазара на JATO Dynamics, регистрациите на нови автомобили отново спадат през август със 18 процента до 713 714 бройки. Това бележи най-ниския регистриран обем през август от 2014 г. Намалението от миналия месец обаче не компенсира негативно растежа, регистриран през второто тримесечие на годината. Годишният обем остава по-висок от миналата

Според данните за 26 европейски пазара на JATO Dynamics, регистрациите на нови автомобили отново спадат през август със 18 процента до 713 714 бройки. Това бележи най-ниския регистриран обем през август от 2014 г. Намалението от миналия месец обаче не компенсира негативно растежа, регистриран през второто тримесечие на годината. Годишният обем остава по-висок от миналата година, при 8 095 419 регистрирани единици в сравнение със 7 192 839 регистрирани между януари и август през 2020 г.

Dacia Sandero си осигури първото място в общата класация като най-регистрираната кола в Европа през август. Въпреки проблемите с наличността, третото поколение се оказва истински успех за Dacia. Сделките, въведени през годината, помогнаха на този достъпен хечбек да стане петият най-продаван автомобил в Европа между януари и август.

Dacia надминава Volkswagen Golf през август. Golf отбелязва понижение от 38 процента, но все пак е начело на годишната класация. Duster на Dacia също влезе в топ 5 на четвърта позиция, увеличавайки обема си с 4 процента. Други забележителни постижения включват Fiat 500, който беше подсилен от модела EV, Hyundai Tucson и BMW 3-та серия, който оглави класацията на премиум моделите.

Вижте повече в таблицата по-долу:

Прочети още:
800 000 коли Mercedes се нуждаят от сервизна акция, но компанията няма части за ремонта

Фелипе Муньос, глобален анализатор в JATO Dynamics, коментира: „Недостигът на чипове е сериозно препятствие за OEM производителите, които все още се борят с последиците от пандемията. Проблемите с производството и забавянето на доставката на нови автомобили са вредни за продажбите, а липсата на наличност в дилърските центрове принуждава много потребители или да търсят употребявани автомобили, или просто да забавят покупката си. При обичайни обстоятелства потребителите може да очакват да чакат много месеци за ново Ferrari, но сега изпитват същото забавяне за обикновените модели.“

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget