728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Dacia ще премине изцяло на ток, едва когато се наложи

Dacia ще се насочи към пълна електрификация само когато е абсолютно необходимо, като по този начин ще поддържа цените на своите автомобили на достъпно ниво за своите клиенти. Това сподели по време на IAA в Мюнхен ръководителят на продажбите и маркетинга на марката, Хавиер Мартине. „Въпросът не е технически, можем да поставим тази технология в

Dacia ще се насочи към пълна електрификация само когато е абсолютно необходимо, като по този начин ще поддържа цените на своите автомобили на достъпно ниво за своите клиенти. Това сподели по време на IAA в Мюнхен ръководителят на продажбите и маркетинга на марката, Хавиер Мартине.

„Въпросът не е технически, можем да поставим тази технология в нашите автомобили, имаме тази технология от Clio и Captur, можем да я поставим на Jogger или Sandero утре.“

И двата автомобила споделят една и съща платформа CMF-B, която може да се оборудва с хибридна технология. Мартине обаче вярва, че това не е правилното решение за клиентите на Dacia сега или в краткосрочен до средносрочен план поради цената.

„Въпросът е икономически“, казва той. „Готови ли са клиентите да платят 3 000-4 000 евро повече за хибрид, когато всъщност могат просто да си купят бензинова версия или версия на пропан-бутан, която струва само няколкостотин евро повече.“

„Не мисля, че нашите клиенти всъщност не искат конкретна технология. Те искат кола, която отговаря на техните нужди и им позволява да отидат където и да искат на правилната цена.

Прочети още:
Дигитално табло и Tesla таблет за обновената Lada Vesta

„Подходът, който има Dacia, е доста интересен и с предстоящите разпоредби – Евро 7 и ADAS – цената на превозните средства ще се повиши, но заплатите на хората няма да се увеличат със същите темпове.“ Именно поради това допълнително покачване на цените следствие на хибридна или електрическа задвижваща система е намислима за бранда засега.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *