728 x 90

Цялата моделна гама на Dacia получава нов облик

След промяната в комуникационни и рекламни материали (средата на 2021 г.), а след това в дилърската мрежа в началото на 2022 г., ред е на автомобилите да прегърнат новата идентичност на марката. Отвъд просто промяна в дизайна, новата идентичност олицетворява ангажименти за бъдещето и се основава на силно поддържаните ценности, които стоят зад историята на успеха на Dacia. Поръчките на автомобили с новата

След промяната в комуникационни и рекламни материали (средата на 2021 г.), а след това в дилърската мрежа в началото на 2022 г., ред е на автомобилите да прегърнат новата идентичност на марката. Отвъд просто промяна в дизайна, новата идентичност олицетворява ангажименти за бъдещето и се основава на силно поддържаните ценности, които стоят зад историята на успеха на Dacia.

Поръчките на автомобили с новата емблема започват на 16 юни, а първите доставки ще се осъществят през последното тримесечие на 2022 г. Силна черта на новата идентичност на марката, емблемата Dacia Link е представена в средата на предната решетката, която е преработена и вече в бяло.

Подобно на връзките на верига, преплетените букви „D“ и „C“ в минималистични линии създават нова емблема, която е семпла и здрава. Dacia Link е лесно разпознаваем знак на марката, както отблизо, така и отдалеч. Емблемата е изобразена и в центъра на капачките на джантите.

Друга видима промяна е добавянето на логото на задния панел и волана на автомобила. Минималистичен по дизайн, надписът е съкратен, за да остане само най-необходимото. Други промени в дизайна включват появата на цвят Monolith Grey върху релсите на покрива, предните и задните брони и страничните огледала на Sandero Stepway и Duster.

Представянето на пълната гама на Dacia, възприела новата визуална идентичност, е третата и последна стъпка от лансирането й, което започна преди година. Новата вселена на марката е в унисон с ценностите ни – семпла, здрава, автентична – по по-ясен и модерен начин. Тази промяна е нова мотивация за Dacia да постигне амбициите си. Дени Ле Вот, главен изпълнителен директор Dacia

За само няколко месеца Dacia обновява гамата си с две нови попълнения: изцяло електрическия Spring и Jogger, гъвкавият семеен автомобил от C сегмент. Лансирането на новите визуални знаци на Dacia бележи кулминацията на обновяването на марката. Dacia наистина се променя, но остава вярна на същността си.

Тази същност означава създаване на автомобили без излишни екстри, само с най-необходимото, за да отговорим на очакванията на нашите клиенти. Автомобилите на Dacia са преди всичко здрави и надеждни, те са наистина гъвкави и могат да се използват за широк спектър от цели, от придвижване в града през седмицата до бягство в природата през уикенда. Новият цвят Lichen Khaki е земен нюанс, подобен на този на естествения мъх. Той прави своя грандиозен дебют и подчертава тесните връзки на Dacia с природата.

Dacia е тук, за да разтърси индустрията, да преосмисли автомобилите, по-специално чрез усилия да защити интелигентните потребителски практики. Това означава постепенно прекратяване на използването на определени материали като хромирана облицовка или изкуствен алуминий, но също така и непрекъснати усилия да се сложи край на използването на всякаква форма на кожа от животински произход.

С въвеждането на новата идентичност на марката, това е и възможност за Dacia да приложи в действие ангажимента, поет от Renault Group на годишното общо събрание на 23 април 2021 г. Dacia ще бъде първата марка на Групата, ограничила своите автомобили да развиват максимална скорост от 180 км/ч.

Dacia се променя с времето, същото се отнася и за нейната идентичност. Основите зад всеки продукт стават все по-силни, за да отговорят на истинските очаквания на нашите клиенти. Универсални, здрави автомобили, създадени за изживявания на открито, с гениално оборудване и прагматичен подход към достъпни, екологични автомобили. Новата визуална идентичност предава тези послания и прави марката още по-привлекателна. Днес е ново начало за Dacia!  

Лионел Жайе, директор продуктово представяне за Dacia

ЦЯЛАТА ГАМА СЕ ПРЕОБРАЗЯВА ЕДНОВРЕМЕННО

Вероятно за първи път в автомобилната индустрия, новата визуална идентичност се лансира едновременно в цялата гама на Dacia. От 16 юни клиентите ще могат да правят поръчки за автомобили с новата визуална идентичност.

Първата физическа премиера на автомобилите с новото лого ще бъде на автомобилния салон в Париж през октомври 2022 г., а първите доставки ще достигнат до мрежата на Dacia през следващите месеци.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт