728 x 90

Загатнаха за българска суперкола със стартова цена 3 млн. евро и „лесна поправка“

След умопомрачителните цифри, разпространени от производител от село Туховища, сега друга фирма обяви, че ще прави българска суперкола.

Къде на шега, къде не, още един проект за суперкола се появи в България. След умопомрачителните цифри, разпространени от производител от село Туховища, сега друга фирма обяви, че ще прави българска суперкола.

Разбира се, всичко на този етап е на фаза виртуални рисунки. Не съществува реален автомобил, а засега имаме само няколко частични рендъри, които ни подсказват какво да очакваме.

Няма обявена дата за пълния дебют, но вече има предварителни данни. По-долу можете да прочетете какво казват самите създатели на проекта, който би трябвало да се произвежда в Пловдив.

Текстът по-долу е публикуван без редакторска намеса, в оригинален вид, в който бе разпространен от създателите на колата:

Външност:
Външността на колата с изнесена напред кабина и средноразположен двигател зад седалките е нарисувана през 2007 г., докато окончателният триизмерен модел е създаден през 2012 година с програмата Rhinoceros. Мощните инструменти на Rhino за изграждане на NURBS повърхнини способстваха за удобното превъплъщаване на ръчно начертаните рисунки в триизмерното пространство. Оформлението на колата е умело съчетание от изчистени елементи и силно изразени извивки, вдъхновени от естествената красота на женското тяло.

Вътрешност:
Замисълът за вътрешното оформление е да се наблегне на ергономията и леките за окото форми, които да не отвличат вниманието на водача. Особено внимание е обърнато на неповторимото оформление на механичните прибори на таблото и осигуряване на по-широко пространство за краката, за да се предостави най-доброто изживяване за водача. Когато е необходим, течнокристалният екран може да се изведе в средната част на таблото, а възможността той да бъде изцяло скрит прави таблото по-стилно. Вътрешността все още търпи промени и подобрения в няколко ключови области, като се прилага досега натрупаният опит по отношение на ергономията от предишни проекти.

Задвижване:
М681 се разработва с мисълта за вграждане на разнообразни двигатели и предавателни кутии. Първоначално тя ще бъде оборудвана с ДВГ поради мощния рев и възхитителните звукови трептения, които са притегателната черта на този вид задвижване. За в бъдеще се предвижда и втора разновидност на колата, която да се задвижва от електрически двигатели с батерии, като друга възможност за избор на тези, които предпочитат „по-зелени“ коли и умерени звукови способности. Моделът с ДВГ и ръчна предавателна кутия ще струва 1 милион евро по-малко от модела с ДВГ и самостоятелна предавателна кутия. Носи се предание, че истинските мъже карат коли със скоростен лост.

Производителност:
Честните и умерени данни за производителността осигуряват увереност, че предварително набелязаните възможности на колата, като например върхова скорост и ускорение, ще бъдат лесни за постигане след появата на колата на пазара и последващите изпитания. Гръмките обещания и неизпълнението на набелязаните стойности е вредна практика в сферата на свръхколите, която обаче няма място при нас.
Ускорение от 0 до 100 км/ч: Повече от 0,3 секунди.
Върхова скорост: По-малко от 794 км/ч.
Обсег с едно зареждане: Колкото – толкова.
Мощност: Нищо гръмко; просто достатъчна за придвижване от точка А до точка Б по вълнуващ начин.

Технически особености:
Кабина от смесени материали с отделящи се предна и задна подрами.
Многораменно предно окачване с променливи ъгли на полегатост и килнатост на колелата за по-добро сцепление при всякакви условия.
Нагласяема твърдост на окачването тип „избутваща щанга“.
Променива височина на возията.
Хитроумно решение при преминаване през ограничители на скоростта.
Премахване на стабилизиращите щанги по желание, с цел по-мека возия по обществената пътна мрежа (леко влошава представянето на състезателна писта).
Малък брой на външните панели за по-изчистен вид и понижаване на теглото.
Възможности за боядисване на купето в две или три разцветки едновременно.
Наличие и на странични огледала, и на камери за задно виждане.
Излизащ от таблото скрит течнокристален екран.
+ Още няколко, но те ще бъдат изненада за по-късен момент.

Размери (възможна е лека промяна):
Дължина: 4833 мм
Широчина: 2146 мм
Широчина със страничните огледала: 2430 мм
Височина: 1144 мм
Междуосие: 2900 мм (с възможност за поставяне и на огромни двигатели)
Просвет: Променлива височина на возията по желание на водача
Преден надвес: 1093 мм
Заден надвес: 841 мм
Предни гуми: 558,8 мм / 22 цола
Задни гуми: 584,2 мм / 23 цола

Основни поставени цели:
По-бързо ускорение по права линия от съперничещи модели: Не е от значение
По-бърза обиколка на състезателна писта от съперничещи модели: Не е от значение
Красива, изискана и съблазняваща външност: Да
Удобна и функционална вътрешност: Да
Приятно усещане при каране, подсилено от направлявания скоростен лост и механични прибори на таблото: Да
Икономичност: Това е свръхкола, така че не очаквайте чудеса за разхода на гориво
Влизане в кабината и излизане от нея: Донякъде предизвикателно
Лесна поправка и поддръжка: Да
Подбуждане на възхита: Много високо
Възможности за донагласяне: Лудешки!

Облик на фирмения знак:
Изцяло вдъхновен от женските същност и красота.

Фирмено име, моделно име и физически копчета на таблото:
Фирменото име и моделното име, разположени на различни места по външността и вътрешността на колата, се изписват винаги с българска азбука (още позната и като изконната кирилица, дължаща името си на един от братята Свети Свети Кирил и Методий, които са разпространили българската азбука сред много от славянските народи).
* Забележка: Физическите копчета ще бъдат изработени посредством ЦПУ-фрези и тримерни печатарки от различни видове метал и печатаеми ъглеродни влакна, като ще бъдат надписани с българската азбука по подразбиране. Като допълнителна възможност по задание на поръчителя, физическите копчета могат да бъдат изработени и надписани на различен език. Ще има възможност и за избор на език в менютата на течнокристалния екран.

Цена:
Основна цена от 3 милиона евро + допълнения + 20% ДДС + други данъци и доставка. Оборудването със самостоятелна предавателна кутия добавя 1 милион евро към основната цена.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт