728 x 90

Brabus 900 Crawler: Екстремен всъдеход с 900 к.с. без разрешение за движение по обществени пътища

Макар да използва множество елементи от легендарния всъдеход на Mercedes, Brabus 900 Crawler има новоразработена стоманена носеща рама.

Фирмата със седалище в германския град Ботроп отдавна е всепризнат майстор в създаването на доработки на базата на автомобили с марка Mercedes, неслучайно Brabus имат и лиценз за автомобилен производител, тъй като някои от творенията им са достатъчно индивидуални спрямо модела, на който са базирани, за да има основание да бъдат признати за практически нов автомобил, какъвто е случаят с Alpina и техните шедьоври, създадени на основата на техниката на BMW. Brabus 900 Crawler идва по случай 45-годишнината от основането на Brabus и представлява свръхекстремен високопроходим автомобил на базата на G-класата.

Макар да използва множество елементи от легендарния всъдеход на Mercedes, Brabus 900 Crawler има новоразработена стоманена носеща рама. Каросерията е напълно отворена, покрив и врати в класическия смисъл липсват, има само суперстабилен ролбар за защита на водача и пасажерите при евентуално преобращане на автомобила. 100-литровият резервоар е подсилен и подобен на тези, използвани при състезателните всъдеходи.

Окачването е състезателно, разработка изцяло на Brabus, с огромна височина и впечатляващ ход, с регулируеми амортисьори. 20-цоловите колела от кована сплав са обути със специални офроуд гуми с размер 40 x 13.50 R20.

Под предния капак работи V8 с два турбокомпресора, който е доработен по всички правила на двигателния тунинг и разполага с чудовищните 900 конски сили и 1050 нютонметра. За да се избегнат щети по предавателния механизъм, който включва деветстепенен автоматик с хидравличен преобразувател на въртящия момент и електронно управлявани диференциали, максималната стойност на въртящия момент е намалена от 1250 на 1050 нютонметра. Времето за спринта от място до сто километра в час е 3,4 секунди, максималната скорост е ограничена на 160 километра в час.

Повечето от външните детайли по каросерията са направени от полиран карбон, същият материал се вижда на много места и в интериора. Седалките са състезателни от черупков тип, също направени от карбон, екипирани с четириточкови колани, а тапицерията им е решена в яркочервено и е направена от специален издръжлив на слънце, мокро и прах материал, наречен Silvertex.

Очаква се да бъдат произведени 15 екземпляра от специалния модел, чиято цена в Германия започва от 891 310 евро. Моделът няма да има лиценз за движение по цивилни пътища.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт