Веднага след X5 се нарежда луксозният всъдеход X7.
BMW обяви търговските си резултати за България и света от 2020 година. Реализацията на нови автомобили в страната бележи един от сериозните спадове в Европа, а това неминуемо се отразява и на баварската марка.
Търговската реализация на BMW Group България за 2020 г. по марки е както следва: 869 BMW автомобила доставени на крайни клиенти, MINI – 85, BMW Motorrad 99.
Детайлният анализ на продажбите потвърждава популярността на SAV/ SAC автомобилите на българския пазар. Те имат около 63 процента пазарен дял в реализацията на BMW и заемат челни позиции сред предпочитанията на клиентите – BMW X5 (125 бройки), BMW X7 (101 бройки) и BMW X6 (95 бройки).
Голямата им популярност се дължи както на практическите им предимства, така и на богатото многообразие от модификации и модели, които обхващат всички сегменти. Техният пазарен потенциал в условията на глобална пандемия се ограничава от затруднения в производството, коментират от фирмата.
При избора на компановка, най-голям дял имат шестцилиндровите бензинови или дизелови агрегати – 49 процента, следвани от четирицилиндровите редови двигатели – 31 процента, и трицилиндровите с 4 процента.
Във високия мощностен клас 12 процента от клиентите избират осемцилиндрови и 1 процент дванадесетцилиндрови двигатели.
Що се отнася до избора на BMW клиентите за разпределението на основните елементи на силовия тракт, 85 процента от закупените автомобили от марката BMW са с интелигентната система за задвижване на четирите колела BMW xDrive.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *