728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

BMW: ретро дизайнът е за марки, изгубили посоката си

Това научаваме от главния дизайнер на марката Адриан ван Хойдонк в скорошно интервю за Top Gear.

През изминалите години BMW показа някои наистина фантастични концептуални автомобили с ретро дизайн. Изглежда обаче те са били по-скоро експеримент и на практика нямат шансове за производство.

Това научаваме от главния дизайнер на марката Адриан ван Хойдонк, който в скорошно интервю за Top Gear призна, че колите от серията Hommage нямат шанс за продукция.

Хойдонк коментира, че концептите M1 Hommage, 3.0 CSL Hommage и 2002 Hommage са имали големи застъпници в редиците на BMW. Но в крайна сметка решението е било нито един от тях да не получи своя серийна версия.

Тук идва логичният въпрос – след толкова позитивни реакции от фенове и вътрешна подкрепа, защо решението е отрицателно? Причината се корени във виждането на Хойдонк и екипа му за цялостния дизайн на марката.

Според него, ако една марка възражда модели с ретро дизайн, то тя е изгубила пътя си и иска да се върне там, където за последно е била успешна. Хойдонк е твърдо против тази практика, но интересно какво ли би казал по адрес на MINI – марка, която залага изцяло на ретро дизайн и е част от BMW.

Прочети още:
Mercedes-AMG E63 S от Posaidon е комби за бързи татковци с 940 к.с.

„Смятаме, че трябва да продължим огъня, вместо да се покланяме на пепелта, ако разбирате какво имам предвид“, заключи ван Хойдонк пред Top Gear.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget