BMW M3 и M4 вече с 4х4 задвижване – 0-100 за 3.5 секунди

Няколко месеца след въвеждането на пазара на новите BMW M3 и BMW M4, баварците увеличават разнообразието в гамата си от модели от това семейство с два допълнителни варианта. За пръв път спортните коли получават двойно предаване M xDrive. Новите модели разпределят мощността на своя редови шестцилиндров двигател с мощност 510 к.с. чрез осемстепенна трансмисия M

Няколко месеца след въвеждането на пазара на новите BMW M3 и BMW M4, баварците увеличават разнообразието в гамата си от модели от това семейство с два допълнителни варианта. За пръв път спортните коли получават двойно предаване M xDrive.

Новите модели разпределят мощността на своя редови шестцилиндров двигател с мощност 510 к.с. чрез осемстепенна трансмисия M Steptronic с Drivelogic и с помощта на специфично за М задвижване на четирите колела. Целта е да се постигне винаги идеално съотношение между предните и задните колела за максимална пъргавина, стабилност по курса, сцепление и ориентирана към моторните спортове динамика.

Благодарение на това се осигурява особено вълнуващ вариант на типичните за М динамични характеристики, които се изразяват и в още по-добри стойности на ускорението. Въвеждането на пазара на BMW M3 Competition M xDrive и на BMW M4 Competition M xDrive стартира през юли 2021 година.

Благодарение на 4х4 системата, двете машини ускоряват от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди. Това е с 0.4 секунди по-бързо спрямо еквивалентните спортни модели със задно задвижване.

Динамичното пренасяне на мощността до пътната настилка е поверено на серийни М алуминиеви джанти с размер 19 инча на предната и 20 инча на задната ос. Кованите джанти с двойни спици в цвят Jetblack са оборудвани с гуми с размер 275/35 R19 отпред и 285/30 R20 отзад. Като опция за шофиране по състезателни писти се предлагат Track гуми със същите размери.

Прочети още:
DS 7 получи променено име, освежен дизайн и мотор с 360 к.с.

В допълнение към задвижването на четирите колела, моделите се оборудват и с ново, конструирано специфично за тях предно окачване с двойни носачи и пружинна стойка. То се отличава с адаптирана геометрия на предната ос, както и индивидуално предавателно число на кормилното управление.

Тези значителни технически промени, свързани със задвижването на четирите колела, гарантират, че както досегашните модели със задвижване само на задните колела, така и новите варианти с M xDrive ще се отличават с безкомпромисното, типично за М поведение при завиване. Освен това вариантите на модела със задвижване на четирите колела са оборудвани с конструирано специфично за тях снабдяване с моторно масло.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *