728 x 90

Вижте как BMW тества електрическия i7 на Полярния кръг

Прототипите на първата в историята на BMW луксозна лимузина с чисто електрическо задвижване преминават през финалната фаза на изпитания на задвижването и окачването в зимния изпитателен център на марката в Арйеплог, Швеция. Като част от процеса на подготовката за серийно производство, в момента BMW i7 преминава през изпитания за динамика на управлението на територията на

Прототипите на първата в историята на BMW луксозна лимузина с чисто електрическо задвижване преминават през финалната фаза на изпитания на задвижването и окачването в зимния изпитателен център на марката в Арйеплог, Швеция. Като част от процеса на подготовката за серийно производство, в момента BMW i7 преминава през изпитания за динамика на управлението на територията на тест центъра.

Там, само на няколко километра от Полярния кръг, тестовите инженери намират идеални условия за цялостна проверка на всички системи на задвижването и окачването върху покритите с лед и сняг пътища. С изпитанията при смразяващия студ те проправят и пътя към една нова интерпретация на луксозната радост от шофирането. За пръв път максималната и типична за BMW динамика, комфорт и увереност в луксозния клас могат да бъдат съчетани с нулеви локални емисии.

Компонентите на окачването, кормилното управление и спирачките, както и системите за динамика на управлението и стабилност, разработени за бъдещото поколение на BMW Серия 7, са насочени към издигането на характерния за луксозните лимузини на марката баланс между спортен дух и комфорт при дълги пътувания до едно ново, следващо ниво. Това включва и ориентираните към характеристиките на мощността на различните задвижвания настройки на окачването, амортисьорите и различните контролиращи системи, които могат да бъдат постигнати в Арйеплог при интензивните тестове при екстремни външни условия.

В зимните условия на Лапландия тестовите инженери разполагат с перфектните предпоставки. При шофирането по заснежените участъци около Арйеплог те могат да проверят и оптимизират всички функции при екстремно тежки условия, така че да се гарантира абсолютно хармонично и типично за BMW изживяване при шофиране. Освен това на замръзналите езера могат да бъдат симулирани настилки с много ниско сцепление, което позволява особено фини настройки на системите за контрол на окачването. На особено фини настройки са подложени и кормилното управление, както и множеството функции на Динамичния контрол на стабилността (DSC), за да може да се постигне прецизно съгласувано взаимодействие между работещите с триене спирачки и понижаването на скоростта чрез рекуперация.

Особено внимание при програмата от зимни тестове се обръща и на елементите на чисто електрическото задвижване. Електрическото задвижване, високоволтовата батерия, мощната управляваща електроника и технологията за зареждане на BMW i7 са от петото поколение на технологията BMW iDrive, която осигурява устойчива радост от шофирането и при BMW iX. При екстремните минусови температури в северна Швеция своите високи възможности трябва да докажат преди всичко двигателят, батерията и темперирането на високоволтовата батерия на BMW i7.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт