Това потвърдиха в скорошно интервю двамата главни отговорници за дизайна в BMW.
BMW няма намерението да промени дизайнерския си език, за да се хареса на по-голям кръг от потребители. Това потвърдиха в скорошно интервю двамата главни дизайнери на компанията.
Домагой Дукеч заема позицията на ръководител на дизайна в марката BMW. Адриан ван Хойдонк пък е над него и заема позицията на вицепрезидент на дизайна на цялата група BMW Group.
И двамата потвърдиха пред Autocar, че смелият дизайнерски език, който бе въведен с М3 и М4, няма да бъде изоставен. Напротив – дизайнерите искат да създават коли, които се отличават от другите. В някои случаи това може да означава, че много потребители няма да харесат дизайна.
„Ако искате да създадете нещо, което да се откроява, то трябва да бъде разграничено и трябва да е различно“, каза Дукеч пред британското издание, цитирано от Motor1.com. „Ако искате да достигнете до някои клиенти, трябва да се откроите. Не е нашата цел да угодим на всички по света, но трябва да угодим на клиентите си. „
Какво означава по-точно това? Дори и да получава негативна обратна връзка от част от потребителите, BMW няма да изневери на новия си агресивен дизайнерски език. А реакцията на феновете Хойдонк описва като някога „наистина брутална.“
„Има известно търкане, когато старият ви продукт е толкова успешен и точно това виждаме“, коментира ван Хоуйдонк пред Autocar. „Ако вашият пазарен успех не съществува, тогава трябва да се промените. Това е много стресираща ситуация за една компания.“
В крайна сметка, Дукеч и Хойдонк целят да създават продукти, които клиентите искат да си купят, а не просто им се налага да си купят. Ключова роля в това отношение ще играе смелият дизайнерски език, който ще помогне на потребителите да се откроят от останалите.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *