728 x 90

Новото BMW 7-Series влезе в серийно производство

Първите производствени образци на новото BMW Серия 7 слизат от производствените линии в завода на BMW Group в Динголфинг днес. Това е двоен дебют: защото както напълно електрическото BMW i7, така и вариантите на върховия модел на BMW с най-съвременни двигатели с вътрешно горене бележат началото на производството в завода в Долна Бавария. Милан Неделкович,

Първите производствени образци на новото BMW Серия 7 слизат от производствените линии в завода на BMW Group в Динголфинг днес. Това е двоен дебют: защото както напълно електрическото BMW i7, така и вариантите на върховия модел на BMW с най-съвременни двигатели с вътрешно горене бележат началото на производството в завода в Долна Бавария.

Милан Неделкович, Член на борда на директорите за производство в BMW AG: „Нашето ново BMW Серия 7 е първият луксозен седан в света, при който клиентите могат да избират между три вида задвижване. Независимо дали става въпрос за чисто електрическо задвижване, двигател с вътрешно горене или, в бъдеще – Plug-in хибрид – благодарение на нашите гъвкави производствени структури и изключителен опит в интеграцията, сме в състояние ефективно да реализираме това разнообразие от задвижвания в производството.“

BMW Group инвестира над 300 млн. евро в завода за автомобили в Динголфинг за производството на новото BMW Серия 7. По този начин тя движи напред трансформацията на най-голямата си европейска производствена площадка в BMW iFACTORY с нейните направления „lean“, „green“ и „digital“ и по този начин последователно следва модела за производство на BMW на бъдещето. С BMW Серия 7 BMW Group за първи път пилотно се прилага автоматизираното маневриране на нови автомобили в заводската среда – и по този начин оптимизира процесите си при сглобяване и изходяща логистика. 

Новото BMW Серия 7 ще се сглобява на поточната линия в комбинация с модели от BMW Серия 5 и Серия 8 и изцяло електрическото BMW iX. „Индивидуалните варианти на задвижване на BMW Серия 7 могат да се планират гъвкаво“, подчертава мениджърът на завода Кристоф Шрьодер. „Това ни позволява да увеличаваме делът на  задвижващия микс, който действително се търси и да натоварваме до максимум нашия завод.“

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *