728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Слоганът Vorsprung durch Technik на Audi стана на 50 години

Слоганът Vorsprung durch Technik (Напредък чрез техника) на Audi отбелязва своята 50-та годишнина през тази година. Дори половин век след своето възникване, световноизвестният слоган на марката с четирите пръстена запазва напълно своята привлекателност. И всяка година зад него има малко повече история. В този важен момент компанията поглежда назад към множество иновации в рамките на

Слоганът Vorsprung durch Technik (Напредък чрез техника) на Audi отбелязва своята 50-та годишнина през тази година. Дори половин век след своето възникване, световноизвестният слоган на марката с четирите пръстена запазва напълно своята привлекателност. И всяка година зад него има малко повече история. В този важен момент компанията поглежда назад към множество иновации в рамките на пет десетилетия, които демонстрират защо Vorsprung durch Technik не е просто слоган за Audi – той също е израз на ориентирания към бъдещето подход на компанията.

Раждането на слогана

През 1969 г. Auto Union GmbH, чиято централа е в Инголщат, и Neckarsulmer NSU Motorenwerke се сливат, за да създадат Audi NSU Auto Union AG с адрес в Некарзулм. Гамата от модели на новата компания се простира от двигателите с въздушно охлаждане на серията NSU Prinz със задно предаване, през четирицилиндровите двигатели с водно охлаждане на Audi 60 и Audi 100 с предно задвижване, до роторния двигател на NSU Ro 80 с футуристичен дизайн. Идеята да се предаде това технологично многообразие като конкурентно предимство дава Ханс Бауер през 1970 г. Служителят в рекламния отдел на Audi NSU измисля слогана, който ще стане познат на хора по целия свят: Vorsprung durch Technik.

Прочети още:
VW обмисля тези прототипи като наследници на Beetle през 60-те

Новият слоган се появява за пръв в пълноразмерна реклама през януари 1971 г. Скоро клиентите го виждат и в брошурите на Audi NSU, Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 или Audi 50 – всички те вече представляват Vorsprung durch Technik. Слоганът е адаптиран през годините по много начини, включително „Audi. Една добра технология“ или „Audi. Релаксиращо шофиране с перфектна технология“, но компанията скоро се завръща към запомнящия се оригинал. С представянето на Audi quattro през 1980 г. слоганът започва да се използва по-често в рекламни материали.

Най-голямата осветена реклама в Европа към онзи момент е монтирана на висока сграда до аутобан A9 към отбивката за Инголщат-Норд: червеникаво-кафявият овал на Audi със слогана Vorsprung durch Technik. Слоганът се превръща в ясна част от корпоративната идентичност на Audi през октомври 1986 г., когато се използва в търговските брошури на Audi 80. Днес, петдесет години по-късно, той се е превърнал в синоним на компанията.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *