728 x 90

Audi показа как ще изглеждат шоурумите на марката в бъдеще

Audi поставя клиентите в центъра на вниманието на своите дилъри повече откогато и да е било в миналото. Решението е  напълно нова, привлекателна и прогресивна архитектура на шоурума, интерактивни дигитални елементи и служители, които създават ентусиазъм за новите технологии. Концепцията за прогресивна търговия на дребно на Audi предоставя на клиентите пространство за емоционално и индивидуално

Audi поставя клиентите в центъра на вниманието на своите дилъри повече откогато и да е било в миналото. Решението е  напълно нова, привлекателна и прогресивна архитектура на шоурума, интерактивни дигитални елементи и служители, които създават ентусиазъм за новите технологии. Концепцията за прогресивна търговия на дребно на Audi предоставя на клиентите пространство за емоционално и индивидуално възприемане на продуктите на Audi и на бъдещето като перспектива.

Вместо на традиционния фронт деск, клиентите се посрещат от служителите на Audi Progressive Showroom на голяма приемна маса. Идеята е да се гарантира, че гостите се чувстват добре дошли още с влизането си. Работните места на търговците също са интегрирани в шоурума, с висококачествени мебели и атмосферно осветление за забележимо ново изживяване с марката.

„Новата концепция за търговия на дребно прави стратегията на марката ни – с нейния фокус върху устойчивостта, дизайна и дигитализацията в търговията на дребно – осезаема по един индивидуален начин, ориентиран към хората“, казва Хилдегард Вортман, член на Управителния съвет за продажби и маркетинг в AUDI AG. „Audi Progressive Retail видимо ще превърне нашите дилърски центрове в интерактивно пространство, превръщайки ги във важни партньори в екосистемата на Audi.“

Емоционализиране на продуктите и марката

Премиерата на концепцията се осъществява в новооткрития пилотен завод в Морумби, район на Сао Пауло, Бразилия. След това модулните прогресивни шоуруми ще бъдат въведени постепенно по целия свят, особено в нови сгради и обновени заведения, от началото на 2023 г. Новата концепция ще предостави на дилърите свободата да импровизират с материали, цветове и контрасти, за да направят продуктите и марката по-емоционални.

Audi определя селекция от различни елементи за новите шоуруми, включително подиум за представяне на автомобили и салон за консултации с клиенти. В дигиталните точки за контакт клиентите могат да открият какво предлага екосистемата на Audi, което надхвърля изживяването при шофиране, както и кои технологии отличават Audi от конкуренцията – технологии, които ще помогнат за трансформацията на моделите на марката все повече в лично „пространство за преживяване. С помощта на инструменти като 3D дистанционно консултиране, персонализирани преживявания в автомобила и дигитални точки за контакт, клиентите, които днес посещават партньорите на Audi, вече могат да се запознаят с примери за цялостно, дигитализирано клиентско пътуване.

Прочети още:
Maserati Project 24: Лимитирана състезателна кола със 740 к.с.

Концепцията за ориентиран към клиента персонал е важен компонент

В шоурумите самите служители са основен акцент на новата концепция. Използвана от 2016 г., концепцията за персонала на Audi Retail Experience се развива в съответствие с променящите се нужди на клиентите. В качеството си на продуктови специалисти „експертите на Audi“ сега придобиват нови умения, за да вдъхнат страст към технологиите и марката, например като предоставят на клиентите информация за услуги, свързани с електронната мобилност. По този начин всеки „Audi Expert“ гарантира, че клиентите могат да се насладят на индивидуално изживяване при покупката.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *