728 x 90

Audi маха хрома и 3D ефекта от емблемата си

През последните няколко години почти всички автомобилни производители по един или друг начин прибегнаха до преработване на своите маркови емблеми. В някои случаи става дума за налагането на нов стил, в много други – в икономисването на разходи посредством отпадането на хрома и други скъпи материали, използвани досега при направата на логата. След Renault, Peugeot,

През последните няколко години почти всички автомобилни производители по един или друг начин прибегнаха до преработване на своите маркови емблеми. В някои случаи става дума за налагането на нов стил, в много други – в икономисването на разходи посредством отпадането на хрома и други скъпи материали, използвани досега при направата на логата.

След Renault, Peugeot, Citroen, Volvo, Kia, Dacia и други големи имена от автомобилния сектор, Audi също представят новото си лого. Традиционните четири пръстени на марката от Инголщат в унисон с новите тенденции вече не са хромирани, а с „двуизмерна графика“.

Клиентите ще имат избор между светъл и тъмен вариант на емблемата, като и в двата случая четирите пръстена са обрамчени с тънък черен кант. При светлия вариант запълването на самите пръстени е в бяло, а при тъмния – в сиво.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт