728 x 90

Audi електрифицира и Байерн Мюнхен

От 2011 година марката с четирите пръстена на емблемата е и акционер във ФК Байерн Мюнхен АД.

ФК Байерн Мюнхен в партньорство с Audi инсталира 21 зарядни станции за електрически превозни средства на стадион Allianz Arena. От това лято зарядната инфраструктура постепенно ще започне да се разширява и скоро ще даде възможност за зареждане на електромобили и в други зони от комплекса на стадиона на германския футболен отбор, носител на рекорден брой национални шампионски титли.

ФК Байерн Мюнхен и Audi започнаха своето съвместно пътуване към устойчивата мобилност през месец септември 2020 година. При това преминаването на автомобилният парк на футболния клуб към електрическо задвижване е превърнато в постоянен процес и междувременно голяма част от играчите в отбора и ръководството на клуба вече използват модели с изцяло електрическо задвижване като Audi E-Tron или Audi E-Tron Sportback. Скоро професионалните спортисти ще получат и първите автомобили Audi E-Tron GT.

Audi и ФК Байерн вече инсталираха 38 зарядни пункта на тренировъчното игрище на отбора на Зебенер щрасе в Мюнхен. Те бяха свързани към електропреносната мрежа в края на лятото на 2020 година – тъкмо навреме за началото на сезона в Бундеслигата. Междувременно ФК Байерн намали средното количество на въглеродните емисии на своя автомобилен парк под 95 грама CO2/км и по този начин направи важен принос за устойчивото развитие на обществото.

„За нас изграждането на зарядните станции на стадион Allianz Arena са много важна инвестиция в устойчивото бъдеще “, споделя Андреас Юнг, директор маркетинг, спонсорство и събития във ФК Байерн. „Това за пореден път показва, че дългогодишното ни партньорство с Audi излиза далеч извън рамките на традиционното спонсорство. За нашите играчи атмосферата на терена винаги е наелектризираща и от тази гледна точка това сътрудничество е извънредно подходящо – и двамата партньори са ориентирани към бъдещето и искат да се развиват заедно.“

Audi подкрепя рамо до рамо най-успешния отбор в германското футболно първенство от 2002 година насам, а от 2011 година марката с четирите пръстена на емблемата е и акционер във ФК Байерн Мюнхен АД.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт