Alpina B12 е може би най-интересният и вълнуващ модел в гамата на германския тунер през 90-те години. Като първата Alpina, използваща двигател V12, машината е доста търсена в наши дни, а за това спомага и ограниченото производство. B12 е рядка находка в наши дни, но ако търсите такъв модел, това е вашият шанс. Един от
Alpina B12 е може би най-интересният и вълнуващ модел в гамата на германския тунер през 90-те години. Като първата Alpina, използваща двигател V12, машината е доста търсена в наши дни, а за това спомага и ограниченото производство. B12 е рядка находка в наши дни, но ако търсите такъв модел, това е вашият шанс.
Един от малкото екземпляри B12 в момента се продава от RM Sotheby’s. Машината е обявена за около 31 000 долара и заинтересованите участници имат само няколко дни възможност да наддават.
Alpina B12 се базира или на Серия 7, или на Серия 8 в зависимост от моделната година. Този конкретен автомобил се базира на E38 на първия и от него са произведени само общо 202 броя. От този брой само 59 са версиите с дълго междуосие и машината от търга е точно такава.
Под капака, разбира се, е уголемена версия на новия тогава M73 V12 мотор на BMW. С модифицирана система за всмукване на въздух, нови глави на цилиндрите и по-висока компресия, 5.7-литровият мотор произвежда до 382 к.с. Агрегатът работи заедно с 5-степенна автоматична трансмисия ZF с изключителната за Alpina трансмисия „Switch-Tronic“, една от първите в света, която позволява ръчна смяна на предавките чрез бутони на волана.
На B12 определено не му липсва лукс. Освен кожената тапицерия, седанът разполага с електрически предни и задни седалки, фабричен CD чейнджър, монтиран в багажника, масички за задните седалки и много други.
Машината, която се предлага на търг, е внесена от настоящия собственик от Япония в Канада. Километражът показва 85 600 оригинални километра. Вижте повече в обявата.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *