728 x 90

Показаха новия Toyota Land Cruiser с 3.5 битурбо мотор

Без каквото и да е съмнение един от най-важните дебюти на високопроходими автомобили през годината идва от Toyota – новият Land Cruiser е тук с изцяло нова платформа и технологии. Засега моделът се появи само за някои пазари от Близкия изток и Русия, но в скоро време ще го видим и на други места. Голямата

Без каквото и да е съмнение един от най-важните дебюти на високопроходими автомобили през годината идва от Toyota – новият Land Cruiser е тук с изцяло нова платформа и технологии. Засега моделът се появи само за някои пазари от Близкия изток и Русия, но в скоро време ще го видим и на други места.

Голямата новина е, че жадният за гориво 5.7-литров V8 атмосферен двигател остава в миналото и е заменен от новоразработен битурбо 3.5-литров V6. Той генерира 409 конски сили и 650 Нм въртящ момент. Въпреки по-малкото цилиндри и работен обем, мощността нараства с 30 к.с., а при въртящия момент увеличението е дори по-голямо. По-важното е, че въртящият момент е наличен при по-ниски обороти, отбелязва Motor1.com.

Досега само този двигател е обявен официално от руското подразделение на Toyota, но в някои части на света се очаква да има и 3.3-литров двутурбодизел. Неговата мощност ще бъде 305 к.с. и 700 Нм. Засега не е ясно на кои пазари ще се продава този агрегат, тъй като решението ще зависи изцяло от местните подразделения на Toyota.

Новият бензинов мотор ще работи в тандем с десетстепенна автоматична скоростна кутия и помага на новия Land Cruiser да достигне скорост от 100 км/ч за 6.7 секунди, което е добро постижение с оглед на голямото тегло на машината.

Що се отнася до офроуд качествата, LC300 пренася без промени ъгъла на атака отпред от 32 градуса спрямо своя предшественик. Задният ъгъл на шасито може да достигне 26.5 градуса в зависимост от версията, докато просветът от земята е 230 милиметра. От само себе си се разбира, че новият Land Cruiser се предлага стандартно със задвижване на четирите колела в комплект с три заключващи се диференциала.

Адаптивното променливо окачване (AVS) също е в списъка, както и подобрената електронно контролирана динамична стабилизация на окачването (E-KDSS). Toyota е оборудвала Land Cruiser от ново поколение с по-усъвършенствана система Multi-Terrain Select, която вече включва режими Deep Snow и Auto, докато системата Multi-Terrain Monitor включва камера от дъното. Преработената система за контрол на пълзенето поддържа скоростта на автомобила, докато сте извън пътя.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт