Обновеният Subaru Forester със стартова цена от 72 290 лева в България

Най-богатото оборудване Premium стартира от 85 290 лева. Цените са с ДДС и са ориентировъчни.

През 2022 г. се навършват 25 години от пускането на пазара на първия Forester през 1997 г. Оттогава този емблематичен модел, предшественик на днешните SUV, е избран от над 4,5 милиона клиенти по целия свят, 357 000 в Европа и е спечелил над 90 награди, най-вече по отношение на безопасността.

След появата на петото поколение, в което дебютира хибридната система за японската марка, Forester се обновява с моделна година 22 /MY22/, като носи със себе си важни новости, които го правят още по-привлекателен както от естетическа, така и от технологична гледна точка с нови характеристики, които подобряват безопасността, комфорта и удоволствието от шофирането.

Новият Forester вече се предлага в автосалоните на Subaru у нас на стартова цена от 72 290 лева. Най-богатото оборудване Premium стартира от 85 290 лева. Цените са с ДДС и са ориентировъчни.

Външният дизайн на модела е преосмислен чрез промени, които придават на този SUV поспортна и агресивна визия. По-специално, дизайнът на предната част внушава по-голяма солидност и здравина благодарение на обновения дизайн на фаровете, които оставят повече място за предната решетка, чийто размер е увеличен.

С моделна година 22 в цялата гама на Forester се добавя e-Active Shift Control, като тази функция се активира, когато автомобилът е в спортен режим: когато водачът натисне педала на спирачката преди влизане в завой, се симулира понижаване на предавката с двоен ефект – увеличаване на двигателното спиране в завоя и улесняване на бързото ускорение, тъй като оборотите на двигателя вече са близо до максималния въртящ момент.

Прочети още:
Новият Range Rover стъпи официално в България

Новият Forester MY22 е оборудван със задвижване e-BOXER – ново поколение задвижваща система на Subaru, която комбинира електрически блок с двата стълба на технологията на Subaru: двигателят BOXER и симетричната AWD (Симетрично задвижване на всички колела). Става въпрос за 2-литров, 4- цилиндров двигател с директно впръскване на горивото (с мощност 150 конски сили от 5600 до 6000 об/мин и въртящ момент 194 Нм при 4000 об/мин), 80% от компонентите на който са обновени, в комбинация с електромотор в трансмисията Lineartronic с мощност 16,7 конски сили и въртящ момент 66 Нм.

Електрическият блок и батерията са надлъжно разположени. По проект двигателят BOXER е разположен много ниско, а батерията и други компоненти са разположени над задния мост. Това разположение допринася за още по-нисък център на тежестта с по-добро разпределение на масите между предната и задната част на автомобила, давайки на водача онова неповторимо усещане при шофиране, което отличава автомобилите на японската марка.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *