728 x 90

Новият Peugeot 308 идва, за да открадне короната на Golf

Чисто новият Peugeot 308 идва да замени предшественика, който остана близо осем години на пазара след няколко фейслифта.

Peugeot изкара третото поколение на компактния си модел 308. Golf конкурентът идва с изцяло нов дизайн, променен интериор и множество нови технологии.

Чисто новият 308 идва да замени предшественика, който остана близо осем години на пазара след няколко фейслифта. Наследникът е първият сериен модел на французите, който разполага с новото Peugeot лого.

Предната решетка приема формата на наскоро актуализираните SUV-та 3008 и 5008 и е обградена от тънки матрични LED фарове за версиите GT и GT Pack. По-ниските нива на оборудване имат малко по-големи фарове и светодиоди само за някои от функциите на осветление.

Olivine Green и Vertigo Blue са цветовете, които Peugeot представя чрез официалните снимки. Новият 308 ще може да се поръча още в цветове Elixir Red, White Banquise Grey, Pearl White, Black Perla Nera и Artense, както отбелязва Motor1.com. Предлагат се разнообразни 16- до 18-инчови джанти.

От безжична подложка за зареждане и светодиодно амбиентно осветление до звукова система с 10 високоговорителя Focal и електрически регулируеми седалки, интериорът разполага с всички екстри, които бихте очаквали от компактен хечбек с първокласни стремежи.

Има дори функция Clean Cabin, която филтрира вредните газове газове и частици, като същевременно показва качеството на въздуха на основния дисплей.

Базиран на еволюция на платформата EMP2, новият Peugeot 308 ще бъде задвижван от турбо трицилиндров двигател, предлаган в две настройки. 1.2-литровият бензинов агрегат развива 110 и 130 конски сили, изпращани към предните колела чрез шестстепенна механична или опционална осемстепенна автоматична скоростна кутия за по-мощната версия.

От дизеловата страна четирицилиндровият 1.5-литров е с мощност 130 к.с. и ще се предлага с два или три педала.

При пускането на пазара ще има и два плъг-ин хибридни модела с предно задвижване с осемстепенна автоматична кутия, 12.4 кВч батерия и електрически мотор, произвеждащ 81 кВ и в двата случая.

Разликата между тях ще бъде бензиновият двигател, развиващ 150 к.с. в по-слажата конфигурация и 180 к.с. за по-мощната версия. Комбинираната мощност е съответно 180 к.с. и 225 к.с., като и двете предлагат сертифициран по WLTP електрически пробег от около 60 километра.

Произвеждано във Франция в завода на Мюлуз на Stellantis, новото Peugeot 308 ще се продава в Европа през втората половина на годината. Неотдавнашните шпионски снимки разкриха, че се планира и по-практичен комби модел.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт