Чисто новият Peugeot 308 идва да замени предшественика, който остана близо осем години на пазара след няколко фейслифта.
Peugeot изкара третото поколение на компактния си модел 308. Golf конкурентът идва с изцяло нов дизайн, променен интериор и множество нови технологии.
Чисто новият 308 идва да замени предшественика, който остана близо осем години на пазара след няколко фейслифта. Наследникът е първият сериен модел на французите, който разполага с новото Peugeot лого.
Предната решетка приема формата на наскоро актуализираните SUV-та 3008 и 5008 и е обградена от тънки матрични LED фарове за версиите GT и GT Pack. По-ниските нива на оборудване имат малко по-големи фарове и светодиоди само за някои от функциите на осветление.
Olivine Green и Vertigo Blue са цветовете, които Peugeot представя чрез официалните снимки. Новият 308 ще може да се поръча още в цветове Elixir Red, White Banquise Grey, Pearl White, Black Perla Nera и Artense, както отбелязва Motor1.com. Предлагат се разнообразни 16- до 18-инчови джанти.
От безжична подложка за зареждане и светодиодно амбиентно осветление до звукова система с 10 високоговорителя Focal и електрически регулируеми седалки, интериорът разполага с всички екстри, които бихте очаквали от компактен хечбек с първокласни стремежи.
Има дори функция Clean Cabin, която филтрира вредните газове газове и частици, като същевременно показва качеството на въздуха на основния дисплей.
Базиран на еволюция на платформата EMP2, новият Peugeot 308 ще бъде задвижван от турбо трицилиндров двигател, предлаган в две настройки. 1.2-литровият бензинов агрегат развива 110 и 130 конски сили, изпращани към предните колела чрез шестстепенна механична или опционална осемстепенна автоматична скоростна кутия за по-мощната версия.
От дизеловата страна четирицилиндровият 1.5-литров е с мощност 130 к.с. и ще се предлага с два или три педала.
При пускането на пазара ще има и два плъг-ин хибридни модела с предно задвижване с осемстепенна автоматична кутия, 12.4 кВч батерия и електрически мотор, произвеждащ 81 кВ и в двата случая.
Разликата между тях ще бъде бензиновият двигател, развиващ 150 к.с. в по-слажата конфигурация и 180 к.с. за по-мощната версия. Комбинираната мощност е съответно 180 к.с. и 225 к.с., като и двете предлагат сертифициран по WLTP електрически пробег от около 60 километра.
Произвеждано във Франция в завода на Мюлуз на Stellantis, новото Peugeot 308 ще се продава в Европа през втората половина на годината. Неотдавнашните шпионски снимки разкриха, че се планира и по-практичен комби модел.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *