728 x 90

Новият Lexus LX600 е най-луксозният всъдеход в историята на марката

Lexus LX от трето поколение най-накрая се пенсионира след около 14 години на пазара. Заслужаваше си чакането, тъй като изцяло новият SUV носи подобрения по всички фронтове, започвайки с нова платформа, която е свалила почти 200 килограма тегло спрямо предшественика си. Ако това ви звучи познато, не забравяйте, че LX се базира на последната Toyota

Lexus LX от трето поколение най-накрая се пенсионира след около 14 години на пазара. Заслужаваше си чакането, тъй като изцяло новият SUV носи подобрения по всички фронтове, започвайки с нова платформа, която е свалила почти 200 килограма тегло спрямо предшественика си. Ако това ви звучи познато, не забравяйте, че LX се базира на последната Toyota Land Cruiser, която вече премина към платформата TNGA-F.

Приликите между двата модела са лесно забележими, особено от страничния профил. Заслужава да се отбележи, че Lexus има малко по-различно оформление на задната част, както и различна предница с огромна радиаторна решетка.

По-големите разлики могат да бъдат открити в интериора. Обновеният конкурент на Mercedes GLS получава за първи път дизайн с два сензорни екрана. Горният е 12.3 инча и показва навигационни и аудио контроли, плюс подробностите за офроуд системата Multi-Terrain Monitor. По-малкият 7-инчов долен екран осигурява бърз достъп до настройките на климатика и може да работи като екран за поддръжка на Multi-Terrain Select.

За първи път от създаването на LX през 1995 г., моделът получава супер луксозен модел с четири независи места в интериора. Те могат да се накланят до 48 градуса за по-голям комфорт. Предната пътническа седалка може също да се сгъне с натискане на бутон за по-голямо пространство за краката отзад до 110 сантиметра, а има и разгъваема подложка за крака.

Няма изненади под капака, тъй като вече знаем посоката на развитие от новия Land Cruiser. Aтмосферният 5.7-литров V8 двигател е изчезнал и е заменен с 3.5-литров V6 с двойно турбо. Той генерира 409 конски сили и въртящ момент от 650 Нм. Тягата се насочва към четирите колела посредством десетстепенна автоматична трансмисия, заместваща старата осемстепенна кутия.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт