728 x 90

Новият Range Rover: Освежен дизайн, много технологии и 4.4 V8 от BMW

Land Rover Range Rover достигна своето пето поколение. Новият модел има познат външен вид с по-гладки линии, които поддържат първокласната машина свежа и в крак с модните тенденции. Освен това автомобилният производител зарежда всички най-нови технологии на борда на луксозния SUV. Новият Range Rover е качен на платформата MLA-Flex на Land Rover. Купувачите могат да

Land Rover Range Rover достигна своето пето поколение. Новият модел има познат външен вид с по-гладки линии, които поддържат първокласната машина свежа и в крак с модните тенденции. Освен това автомобилният производител зарежда всички най-нови технологии на борда на луксозния SUV.

Новият Range Rover е качен на платформата MLA-Flex на Land Rover. Купувачите могат да избират оформления с късо и дълго междуосие. В зависимост от нивото на оборудване и предпочитанията на купувача е възможно да получите конфигурации с четири, пет или седем места.

Дизайнът на новия Range Rover развива утвърдения външен вид на модела, но опростява нещата по отношение на външния вид. Range Rover изглежда в по-добра форма отвсякога, като затова сериозно допринасят изгладените линии на купето отвън. Множество малки щрихи дават на големия модел впечатляващ коефициент на съпротивление от само 0.30.

Range Rover се носи на адаптивно въздушно окачване с нова задна ос с пет носача, която използва навигационната система, за да настрои системата за пътя напред. Системата също така работи в тандем с адаптивния круиз контрол, за да изглади возията допълнително. Електронно контролираните активни стабилизатори също помагат за комфорта на пътуването, като Land Rover казва, че те реагират по-бързо от хидравличните им предшественици. Системата може да приложи въртящ момент до 1400 Нм към каросерията при необходимост.

Новият Range Rover получава управление на всички колела, което може електрически да придвижва задните колела до 7.3 градуса, за да подобри маневреността на автомобила. Тази система прави радиуса на завиване по-малък от 11 метра, съобщава Motor1.com.

Купувачите в Европа имат много опции за двигатели, включително два плъг-ин хибрида, три бензинови мотора и три дизелови. Американците получават само две опции за задвижване при стартирането на продажбите. В Европа вариантите на PHEV комбинират 3.0-литров редов 6-цилиндров двигател и 38.2-киловат-часова литиево-йонна батерия (31.8 кВч използваеми). Електрическият двигател със 141 к.с. се интегрира в трансмисията. P510e PHEV ускорява от място до 100 км/ч за 5.6 секунди. Land Rover оценява WLTP пробега на електрическа енергия на около 80 километра.

Няма как да не отбележим и факта, че върховите модели на новия Range Rover се задвижват от 4.4-литров V8 двигател от BMW. Moщността достига до 523 к.с., като тези версии ще се продават както в Европа, така и в САЩ. Всички варианти на Range Rover се предлагат стандартно със задвижване на всички колела и заден диференциал с активно блокиране, който може да балансира въртящия момент между двете задни колела.

В интериора шофьорите могат да се насладят на изцяло нов 13.7-инчов цифров инструментален дисплей. Централният екран пък е с размер 13.1 инча и предлага физическа обратна връзка при натискане. Возещите се отзад могат да се насладят на чифт 11.4-инчови развлекателни дисплеи, които се монтират на предните облегалки.

Новият Range Rover определено е луксозен. Звуковата система Meridian Signature Sound System с 35 високоговорителя и мощността от 1600 вата, например, има шумопотискане, за да направи кабината по-тиха. Фирмата дори монтира чифт 20-ватови високоговорители в четирите основни подглавници, за да създаде ефект, подобен на използването на слушалки от висок клас, според Land Rover.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт