728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Santa Cruz е първият сериен пикап на Hyundai

Струва си да се отбележи, че компанията не нарича модела „пикап“ и вместо това предпочита по-мъглявия израз Sport Adventure Vehicle.

След като първоначално дебютира като концепт на изложението в Детройт през 2015 г., пикапът Hyundai Santa Cruz най-накрая получава своята премиера в производствена форма. Струва си да се отбележи, че компанията не нарича модела „пикап“ и вместо това предпочита по-мъглявия израз Sport Adventure Vehicle.

Santa Cruz се предлага стандартно с атмосферен 2.5-литров четирицилиндров двигател. Засега Hyundai казва само, че той произвежда 190+ конски сили и над 244 Нм въртящ момент. Двигателят се свързва с осемстепенен автоматик и задвижване на всички колела. Тази конфигурация може да тегли до 1588 килограма прикачен товар.

Опционалният двигател е турбо 2.5, произвеждащ 275 к.с. и над 420 Нм. Той използва осемстепенен автоматик с двоен съединител, който включва монтирани на волана лопатки за ръчно превключване на предавките. Задвижването на всички колела е стандартно, а турбомоделът може да дърпа до 2268 килограма.

Santa Cruz има дизайн на предницата, подобен на Tucson от последно поколение. Това не бива да е изненада, тъй като пикапът се базира точно на този кросоувър и споделя неговата самоносеща конструкция.

Прочети още:
Hyundai Kona N има 2.0 турбо мотор с 280 к.с. и 8-степенен автоматик

Товарното легло на Santa Cruz предлага няколко полезни функции. Дължината му е 132.3 сантиметра, a част от нещо се повдига, за да разкрие скрито място за съхранение на вещи. Стъпалата в ъгъла на бронята пък улесняват стъпването отзад.

Hyundai също обещава да предложи аксесоари за удължаване на леглото. Друга опция е разтегателно покривало, което собствениците могат да разгънат и заключат, когато искат да обезопасят товара.

Стандартният пакет за безопасност на Santa Cruz включва помощ за избягване на сблъсък с разпознаване на пешеходци и велосипедисти, помощ за поддържане на лентата и предупреждение за внимание на водача. Като опция купувачите могат да добавят адаптивен круиз контрол, избягване на сблъсък в сляпата зона, избягване на сблъсък от задния трафик, камера с 360-градусов изглед и други.

Засега моделът се предвижда само за пазара в САЩ. Сглобяването ще се извършва в Алабама, както съобщава Motor1.com, а продажбите ще стартират по-късно тази година.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *