728 x 90

Новият Honda Hornet има нов 755-кубиков двигател с 90 к.с.

Напълно новият Hornet на Honda показва жилото си. Мотоциклетът е без грам излишно тегло, а водещото в класа съотношение мощност / маса се осигурява от двигател с мощност 67,5 кВт и въртящ момент от 75 Нм. Те задвижват пакет от 190 кг тегло. Напълно новият редови 2-цилиндров агрегат с осем клапана осигурява както ефективност при

Напълно новият Hornet на Honda показва жилото си. Мотоциклетът е без грам излишно тегло, а водещото в класа съотношение мощност / маса се осигурява от двигател с мощност 67,5 кВт и въртящ момент от 75 Нм. Те задвижват пакет от 190 кг тегло.

Напълно новият редови 2-цилиндров агрегат с осем клапана осигурява както ефективност при най-нискиите обороти, така и максимална използваемост при средните. Това се комбинира с нова ултралека рама за изключителна производителност и мигновено ускорение.

Системата Throttle By Wire (TBW) обслужва 3 режима на каране и 3-степенен Honda Selectable Torque Control (HSTC) с интегриран Wheelie Control, плюс 3 нива на спиране на двигателя и доставка на мощност.

Новата рама е изцяло с окачване на Showa: 41 мм вилки с с голямо бутало (SFF-BPTM) USD и заден амортисьор, работещ чрез Pro-Link. Двойни, радиално монтирани 4-бутални апарати осигуряват стабилно спиране.

Премиум спецификацията включва 5-инчов цветен TFT инструментален дисплей, с Honda Smartphone Voice Control (HSVC), изцяло LED осветление, автоматично отмяна на индикатора и технология за авариен стоп сигнал (ESS). Ще бъде налична и опция за лиценз A2.

За агресивно спортно каране или по-спокойно пътуване Quickshifter осигурява мигновено превключване на по-висока предавка с пълна газ и превключване на по-ниска предавка без съединител с функция за автоматично мигане. Чувствителността на натоварването на лоста може да се регулира на 3 степени, според предпочитанията.

Шитата седалка на водача е с напълно нов дизайн, решен в сиво/черно. Нови са алуминиевите тежести в края на щангата, държачът на горната скоба на кормилото, мрежата срещу мухи, ивиците на колелата, стъпенките за ездача и предпазните капаци срещу плъзгане.

Практичността не е забравена. Чанта за резервоара и чанта за седалката осигуряват удобството на меките багажни отделения. Новият дизайн на задния кош предлага сигурност за твърд багажник. Предлагат се и отопляеми ръкохватки.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт