Електрическият VW ID.6 – седем места и мощност до 305 к.с., но само за Китай

Предлаганите при модела два вида акумулаторни батерии разполагат с нетен капацитет от съответно 58 кВтч и 77 кВтч и позволяват автономен пробег между 436 и 588 километра.

Подобно на компактния ID.3 и SUV модела ID.4, третият член на моделната фамилия от напълно електрически автомобили Volkswagen също използва технологичната основа на модулната платформа за модели с електрическо задвижване (MEB) на Volkswagen.

ID.6 включва много иновационни решения – най-просторният към момента модел в семейството на ID е разработен в посока на постигане на максимално вътрешно пространство и се отличава с ярки дизайнерски акценти по отношение на осветлението и използваните материали. ID.6 се предлага в четири конфигурации с автономен пробег до 588 км (според изискванията на China NEDC) и мощност до 305 к.с.

Предлаганите при модела два вида акумулаторни батерии разполагат с нетен капацитет от съответно 58 кВтч и 77 кВтч и позволяват автономен пробег между 436 и 588 километра. Акумулаторната батерия е разположена в подовата част на каросерията под пътническото отделение, което гарантира нисък център на тежестта.

Двата тягови електродвигателя при версията с двойно предаване 4MOTION развиват системна мощност от 305 к.с. – достатъчно, за да гарантират време за ускорение от 0 до 100 км/ч от 6.6 секунди и максимална скорост от 160 км/ч.

„С новия ID.6 ние полагаме основите на постигането на дял от поне 50% на изцяло електрическите автомобили в общия обем на продажбите в Китай в периода до 2030 година“, заяви главният изпълнителен директор на марката Volkswagen Ралф Брандщетер. „Поддържаме ускорението в тази насока и постепенно увеличаваме гамата си от модели на новата MEB платформа – до 2023 година Volkswagen ще предложи на своите клиенти на китайския пазар  общо осем ID. модела, внедрявайки платформата MEB в масово производство в цялата страна. Постигнатите от нас икономиите от мащаб ни дават възможността да предложим най-новите технологии на достъпна цена и по този начин да разширим допълнително нашата офанзива в сферата на електрическата мобилност.“

Прочети още:
VW ID. Aero е първият изцяло електрически седан на марката

ID.6 ще се произвежда в двата китайски завода в Антинг и Фошан и в двата си варианта ID.6 Crozz и ID.6 X ще се предлага само на китайския пазар. Като част от стратегията ACCELERATE, Volkswagen ускорява своята електрическа офанзива по пътя към позицията на световен лидер в сферата на електрическата мобилност.

В основата на изпълнението на тази цел е ежегодното представяне на нов модел на платформата MEB, което цели постигането на големи производствени обеми и обхващане на всички пазарни сектори. Всичко това води към изпълнение на обявеното намерение на марката да достигне най-малко 70% електрически дял от обема на продажбите в Европа до 2030 година и поне 50% дял на електрическата гама от продажбите на пазарите в Северна Америка и Китай в същия период.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *