728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Honda представи новия голям Rebel за Европа

Новият байк в къстъм стил приема същността на това, което прави по-малкия мотоциклет толкова специален.

Honda Motor Europe обяви още един нов мотоциклет към гамата си за предстоящата 2021 г.. Това е CMX1100 Rebel. Удобният за ездачи с категория A2 500-кубиков двуцилиндров CMX500 Rebel бе пуснат през 2017 г.

Моторът предостави уникален поглед върху чудесната традиция, която съчетава „бобъра“ с новаторските идеи. Машината привлече вниманието, тъй като е лесна и забавна за каране. Този половинлитров Rebel намери място в сърцата на ездачите в цяла Европа, а през 2019 г. стана третият най-продаван къстъм на континента.

Сега, за 2021 г. CMX500 Rebel има по-голям, по-смел брат или сестра: CMX1100 Rebel. Новият байк в къстъм стил приема същността на това, което прави по-малкия мотоциклет толкова специален. Само че добавя повече производителност, повече характер и богатство, почерпени от най-модерната технология на Honda.

Той предлага стъпка нагоре, към друг сегмент, за широк кръг мотоциклетисти, търсещи нещо допълнително, нещо, което е малко по-различно. CMX1100 Rebel е проектиран умишлено като мотоциклет с двойна индивидуалност – еднакво готов за спокойно пътуване и за вълнуващ „взрив“, когато стъпи на път със завои или наклони.

Тези, които се качват на него от по-малки мотори, ще оценят управляемите размери на Rebel. Той е със 700 мм височина на седалката и 221 кг мокро тегло. По-опитните мотористи ще получат незабавно удоволствие от възможностите за управление на шасито.

Това идва от неговата твърда тръбна стоманена рамка, 43-милиметровите предни вилки, задните амортисьори и радиално монтираните четирибутални предни спирачки.

Всички мотоциклетисти ще се насладят на характера и производителността, предлагани от 1084-кубиковия редови двуцилиндров двигател. Той е получен от CRF1100L Africa Twin. Агрегатът има върхова мощност от 70 кВт и максимален въртящ момент от 99 Нм.

Големият Rebel има „оголен“ и минималистичен стил. Стоманени калници отпред и отзад седят върху дебели гуми. Кръглият фар съчетава стария „олд скул“ облик с нови LED крушки и огледала, негативен инструментален LCD дисплей.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *