728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Обновления за Honda NC750X за 2021 г.

Мотоциклетът е станал по-лек с 6 кг, благодарение на новите подобрения на рамката и детайлите около двигателя и каросерията.

За 2021 г. Honda надгражда основните силни страни на модела си NC750X – практичността, комфорта и управлението, като подобрява и трите. В същото време двигателят се радва на по-голяма производителност, допълнителен въртящ момент и мощност в горния оборотен диапазон.

Добавянето на електронни режими на каране допълват пакета. Новият NC750X за 2021 г. е с 3 кВт повече пикова мощност за двигателя. Той отговаря на EURO5 и разполага с 600 об/мин до червената линия.

Това е постигнато благодарение на работата по синхронизирането на клапаните и ефективността на всмукване и изпускане. По-късите съотношения за 1-а, 2-а и 3-а предавка намаляват реакцията, докато съединителят намалява натоварването. Опцията за трансмисия с двоен съединител (DCT) разполага с автоматични графици за превключване. Те се интегрират с режимите на каране.

Мотоциклетът е станал по-лек с 6 кг, благодарение на новите подобрения на рамката и детайлите около двигателя и каросерията. Има и по-остър, по-минималистичен ръб на каросерията. Свеж стил дават и LED фаровете и задни мигачи.

Преработеното пространство за съхранение багаж нараства като обем и използваемост. Височината на седалката е намалена с 30 мм, ветровото стъкло предлага по-голяма защита, а новото LCD табло е привлекателно допълнение.

Дизайнът на NC750X с 8-клапанов редови двуцилиндров двигател с течно охлаждане нов двигател осигурява изключителна производителност в ниския и средния диапазон. Неговата архитектура и специално оформената горивна камера се комбинират с коляновия вал с висока инерционна маса. Центърът на тежестта е нисък, а двигателят за 2021 г. вече е с 1,2 кг по-лек от преди.

Максималната мощност се повишава с 3 кВт до 43,1 кВт при 6750 об/мин, с максимален въртящ момент от 69 Нм при 4750 об/мин. Разходът от 28,3 км/л (3,5 л/100 км) осигурява близо 400 км пробег с 14,1-литровия резервоар под седалката.

За притежателите на категория A2 се предлага версия от 35 кВт. Тя може да бъде преобразувана лесно в пълна мощност от дилър на Honda, с подмяна на дроселната клапа и пренастройка на ECU.

Двигател 
ТипДвуцилиндров, редови, 4-тактов, 8 клапана, SOHC, течностно  охлаждане, EURO5.
Обем745 куб см
Диаметър и ход77 мм x 80 мм
Компресия10,7:1
Макс. мощност43,1 кВт @ 6750 об/мин
Макс. въртящ момент69 Нм @ 4750 об/мин
Обем на резервоара14,1 л
Разход на горивоMT: 28,3 км/л (WMTC) 3,5 л/100 км DCT: 28,3 км/л (WMTC) 3,5 л/100 км
Задвижване 
СъдинителMT: Многодисков в маслена баня DCT: Двоен, хидравличен, маслена баня
ТрансмисияMT: 6-степенна ръчна DCT: 6-степенна Dual Clutch Transmission
ЗадвижванеВерига
РамкаСтоманена
Шаси 
Размери (Д х Ш х В)2210 мм x 846 мм x 1330 мм
Междуосие1535 мм
Височина на седалката800 мм
Клиренс145 мм
ТеглоMT: 214 кг DCT: 224 кг
Окачване 
Отпред41 мм телескопична вилка, ход 120 мм
ОтзадМоношок, Pro-Link подвижно рамо, ход 120 мм
Спирачки 
Тип система ABS  2-канален ABS
ОтпредЕдиничен вълнообразен хидравличен диск 320 мм, двубутален апарат
ОтзадЕдиничен вълнообразен хидравличен диск 240  мм, еднобутален апарат

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *