Мотоциклетът е станал по-лек с 6 кг, благодарение на новите подобрения на рамката и детайлите около двигателя и каросерията.
За 2021 г. Honda надгражда основните силни страни на модела си NC750X – практичността, комфорта и управлението, като подобрява и трите. В същото време двигателят се радва на по-голяма производителност, допълнителен въртящ момент и мощност в горния оборотен диапазон.
Добавянето на електронни режими на каране допълват пакета. Новият NC750X за 2021 г. е с 3 кВт повече пикова мощност за двигателя. Той отговаря на EURO5 и разполага с 600 об/мин до червената линия.
Това е постигнато благодарение на работата по синхронизирането на клапаните и ефективността на всмукване и изпускане. По-късите съотношения за 1-а, 2-а и 3-а предавка намаляват реакцията, докато съединителят намалява натоварването. Опцията за трансмисия с двоен съединител (DCT) разполага с автоматични графици за превключване. Те се интегрират с режимите на каране.
Мотоциклетът е станал по-лек с 6 кг, благодарение на новите подобрения на рамката и детайлите около двигателя и каросерията. Има и по-остър, по-минималистичен ръб на каросерията. Свеж стил дават и LED фаровете и задни мигачи.
Преработеното пространство за съхранение багаж нараства като обем и използваемост. Височината на седалката е намалена с 30 мм, ветровото стъкло предлага по-голяма защита, а новото LCD табло е привлекателно допълнение.
Дизайнът на NC750X с 8-клапанов редови двуцилиндров двигател с течно охлаждане нов двигател осигурява изключителна производителност в ниския и средния диапазон. Неговата архитектура и специално оформената горивна камера се комбинират с коляновия вал с висока инерционна маса. Центърът на тежестта е нисък, а двигателят за 2021 г. вече е с 1,2 кг по-лек от преди.
Максималната мощност се повишава с 3 кВт до 43,1 кВт при 6750 об/мин, с максимален въртящ момент от 69 Нм при 4750 об/мин. Разходът от 28,3 км/л (3,5 л/100 км) осигурява близо 400 км пробег с 14,1-литровия резервоар под седалката.
За притежателите на категория A2 се предлага версия от 35 кВт. Тя може да бъде преобразувана лесно в пълна мощност от дилър на Honda, с подмяна на дроселната клапа и пренастройка на ECU.
Двигател | |
Тип | Двуцилиндров, редови, 4-тактов, 8 клапана, SOHC, течностно охлаждане, EURO5. |
Обем | 745 куб см |
Диаметър и ход | 77 мм x 80 мм |
Компресия | 10,7:1 |
Макс. мощност | 43,1 кВт @ 6750 об/мин |
Макс. въртящ момент | 69 Нм @ 4750 об/мин |
Обем на резервоара | 14,1 л |
Разход на гориво | MT: 28,3 км/л (WMTC) 3,5 л/100 км DCT: 28,3 км/л (WMTC) 3,5 л/100 км |
Задвижване | |
Съдинител | MT: Многодисков в маслена баня DCT: Двоен, хидравличен, маслена баня |
Трансмисия | MT: 6-степенна ръчна DCT: 6-степенна Dual Clutch Transmission |
Задвижване | Верига |
Рамка | Стоманена |
Шаси | |
Размери (Д х Ш х В) | 2210 мм x 846 мм x 1330 мм |
Междуосие | 1535 мм |
Височина на седалката | 800 мм |
Клиренс | 145 мм |
Тегло | MT: 214 кг DCT: 224 кг |
Окачване | |
Отпред | 41 мм телескопична вилка, ход 120 мм |
Отзад | Моношок, Pro-Link подвижно рамо, ход 120 мм |
Спирачки | |
Тип система ABS | 2-канален ABS |
Отпред | Единичен вълнообразен хидравличен диск 320 мм, двубутален апарат |
Отзад | Единичен вълнообразен хидравличен диск 240 мм, еднобутален апарат |
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *