728 x 90

Interbrand 2020: Вижте кои автомобилни марки имат най-висока стойност за 2020 г.

    Глобалната консултантска фирма за брандове Interbrand провежда годишна оценка на основните мултинационални марки, за да публикува класацията си за най-добри глобални марки. Настоящата стойност на всяка марка се получава след изчерпателна оценка на нейните фискални и маркетингови операции, които се използват за изчисляване на бъдещите й приходи. Ето и резултатите от проучването за 2020 година:

    Глобалната консултантска фирма за брандове Interbrand провежда годишна оценка на основните мултинационални марки, за да публикува класацията си за най-добри глобални марки. Настоящата стойност на всяка марка се получава след изчерпателна оценка на нейните фискални и маркетингови операции, които се използват за изчисляване на бъдещите й приходи.

    Ето и резултатите от проучването за 2020 година:

    Класиране

    Бранд

    Стойност на марката ($100,000)

     

    2020

    2019

    Спрямо 2019

    Общо класиране

    Общо класиране

    Спрямо останалите автомобилни марки

    1

    Toyota

    515.95

    -8%

    7

    7

    1

    2

    Mercedes-Benz

    492.68

    -3%

    8

    8

    2

    3

    BMW

    397.56

    -4%

    11

    11

    3

    4

    Honda

    216.94

    -11%

    20

    21

    4

    5

    Hyundai

    142.95

    1%

    36

    36

    6

    6

    Tesla

    127.85

    N/A

    40

    N/A

    N/A

    7

    Ford

    125.68

    -12%

    42

    35

    5

    8

    Audi

    124.28

    -2%

    44

    42

    8

    9

    Volkswagen

    122.67

    -5%

    55

    41

    7

    10

    Porsche

    113.01

    -3%

    59

    52

    9

    11

    Nissan

    105.53

    -8%

    59

    52

    10

    12

    Ferrari

    63.79

    -1%

    79

    77

    11

    13

    Kia

    58.30

    -9%

    86

    78

    12

    14

    Land Rover

    50.77

    -13%

    93

    85

    13

    15

    Mini

    49.65

    -10%

    95

    90

    14

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Впечатление прави, че Hyundai продължава да увеличава глобалната си стойност и репутация сред производителите на автомобили, според класацията за „Най-добри световни марки“ на Interbrand 2020. Проучването показва, че стойността на корейската фирма нараства с 1% на годишна база до 14,3 млрд. долара, заемайки пето място сред световните автомобилни марки и общо 36-то, въпреки рецесионните пазарни условия, причинени от пандемията COVID-19.

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт