www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Citroen C4 - френски финес с немски характер

28.10.2010 | Тест драйв | 3731 прочитания | Автор:
A+ | A-


Драган Симеонов

Преди повече от 5 години Citroen C4 впечатли всички с модерния си дизайн. Новото поколение на френската кола има същия финес, но се надява да бъде все повече харесван в Германия, където има нелеката задача да се справи с конкуренцията на VW Golf.
С4 е по-дълъг в сравнение с първото с 50 мм и сега дължината е 4329 мм. Колата е по-широка с 20 мм - 1789 мм, и е по-висока с 30 мм - 1491 мм.  Golf VI има следните пропорции - 4200/1780/1480 мм. Багажникът на французина е по-голям с 82 литра и сега вече е номер 1 сред хечбеците от голф класа с обем от 405 литра.
С4 прилича отпред на лимузината С5, а задната част - на по-малкия С3.
Още при сядането се забелязва липсата на неподвижната конзола,
където бяха закрепени лостчетата и копчетата за управление на мигачите, светлините, круиз контрола и радиото.
Глезотиите, наследени от предишната С4, са останали и в новата. Отново може да заложите на системата LDW, която предупреждава, че напускате вашата лента на движение, възможно е да поръчате завиващи ксенонови фарове и система за подпомагане при потегляне по наклон. Електронната автоматична трансмисия EGS с четири скорости залага и на автоматична електрическа паркинг спирачка. Citroen C4 ще се предлага с 4 бензинови и 4 дизелови двигателя.
Няма ги и големите цифри на LCD километража,
той си е на стандартното място и всеки клиент може да избира цвета на циферблатите от бял до синьо/лилав. Четири са възможностите за избор на полифонични мелодии, с които водачът разполага за предупредителни сигнали при незатворена врата или забравен ключ. Автомобилът разполага със система за отчитане на мъртвата точка, която в страничното огледало показва, че друга кола ви изпреварва.
Задните кресла се делят в съотношение 2/3 и така се създава още по-голям товарен обем. Има механична връзка между купето и багажника за по-удобно поставяне на стикове за голф например.
Една от екстрите е наличието на ломбално масажиране на гърба на седящите на предните две кресла. Автомобилът има система, която в движение показва дали разстоянието между два спрели автомобила е достатъчно, за да успеете и вие да паркирате.
Окачването е псевдо-McPherson отпред и деформируема греда отзад. Купето допълнително е подсилено със стоманени греди. Това прави возията по-немски твърда, подобно на тази на лимузината С5 без пневматичното окачване.
Този автомобил би трябвало да се понрави както на феновете на френските возила, така и на немските марки като VW и Audi. Тази кола предлага лукс, комфорт и обем, съчетани с отлично пътно поведение.



Още по темата

Новият Peugeot Rifter е готов за приключения. А вие?

Повече уют и грижа за пътниците в най-продаваната джипка Honda CR-V (видео)

BMW i3S предлага допълнително удоволствие в града

С компания на борда

Mitsubishi Eclipse Cross – повече Cross-оувър, отколкото Eclipse






Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ