MINI Countryman събужда страстта към приключенията. Най-големият модел на британската премиум марка е истински всестранен талант не само във всекидневието с петте си врати и гъвкавия си интериор. Утвърдената автомобилна концепция, мощните двигатели и опционалното задвижване на четирите колела ALL4 осигуряват неудържима радост от шофирането и извън пътищата с твърди настилки. И не само това:
MINI Countryman събужда страстта към приключенията. Най-големият модел на британската премиум марка е истински всестранен талант не само във всекидневието с петте си врати и гъвкавия си интериор. Утвърдената автомобилна концепция, мощните двигатели и опционалното задвижване на четирите колела ALL4 осигуряват неудържима радост от шофирането и извън пътищата с твърди настилки.
И не само това: като съпровождащ автомобил на актуалния победител в рали Дакар X-raid MINI Countryman вече многократно е доказало възможностите и гъвкавостта си и при екстремни условия. Сега феновете на MINI могат да се възползват от опита на успешния офроуд специалист.
Модификациите на окачването, заимствани директно от рали спорта, превръщат серийния автомобил с 5 врати в MINI Countryman Powered by X-raid. Значително по-големия клиренс, особено здравите джанти и гуми с по-високи бордове са част от тази модификация за шофиране по тежки терени, която се предлага от X-raid Team в Требур, провинция Хесен. Тя е разработена специално за MINI Countryman, както и за разходки извън пътя.
Увеличеният клиренс и мерките за предотвратяване на спукване на гуми облекчават работата на сервизните автомобили на X-raid Team и придвижването им както по тесните, осеяни с дупки и остри камъни отсечки във високите Анди между Аржентина и Чили, както и тежките пясъчни терени в пустинята на Саудитска Арабия.
В съответствие с това и MINI Countryman Powered by X-raid е подготвено за индивидуалните предизвикателства извън пътя. Повдигането на каросерията и джантите и гумите с по-големи размери увеличават клиренса на MINI Countryman с общо до 40 мм. По този начин значително се оптимизират дълбочината на газене и ъгълът на рампата на автомобила.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *