www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Поредно авторитетно признание за BMW и MINI

28.07.2011 | Авто новини: Авто пазар » Съвети при покупка | Автор: | 1724 прочитания
A+ | A-





BMW Group с четири отличия в проучването APEAL на J.D. Power за удовлетвореността на потребителите

Характерната радост от шофирането, премиум-качеството и надеждност осигуряват на актуалните модели на BMW и MINI най-висока репутация на международните автомобилни пазари. Това за пореден път се потвърждава от актуалното проучване на международната агенция за проучване на пазара J.D. Power. При последното допитване до клиентите Automotive Performance and Layout Study (APEAL) за удовлетвореността на купувачите на нови автомобили от Северна Америка в съответните класове побеждават BMW Серия 5, BMW X3, BMW Z4 и MINI Countryman. Освен това сред първите три места в своя сегмент се класират четири други модели на BMW Group. С този резултат BMW Group е производителят с най-много победители в отделните сегменти в актуалното проучване APEAL.
Превъзходните резултати подобряват и цялостното класиране на марките BMW и MINI. В актуалното проучване марката BMW е на трето място. Освен победителите в отделните класове BMW Серия 5, BMW X3 и BMW Z4 за този резултат допринася и изключителното представяне на BMW Серия 7. Луксозната лимузина не само се класира на второ място в своя сегмент, но и постига втори резултат сред всички наблюдавани от проучването APEAL автомобили. По този начин тя е най-добрият европейски модел сред всичките си конкуренти. Освен това на второ място в съответните класове се класират BMW Серия 3 и BMW X6.
Марката MINI също подобрява цялостния си резултат в сравнение с миналата година. Основен принос за това има най-вече новото MINI Countryman, което категорично побеждава в своя клас. MINI Cooper също влиза в първата тройка, като се класира на второ място в своя сегмент.
J.D. Power and Associates е сред водещите агенции за пазарни проучвания. С помощта на множество изследвания реномираната компания редовно анализира удовлетвореността на купувачите на автомобили на най-важните международни автомобилни пазари. Резултатите от актуалното проучване APEAL са базирани на допитване до клиентите, което се провежда от J.D. Power средно около 3 месеца след първата регистрация на автомобилите.







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ