www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Heineken с двама шампиони от Ф1 в кампания за безопасност (видео)

27.02.2020 | Авто новини: Катастрофи » Акции | Автор: Jordan Lukanov | 843 прочитания
A+ | A-





Heineken с двама шампиони от Ф1 в кампания за безопасност (видео)

Heineken обяви началото на кампанията си за отговорна консумация - „Когато шофираш, никога не пий“, която тази година е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син - Кеке и Нико Росберг. Рекламата обръща внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги този, който не пие преди да се качи в колата. Сюжетът на кампанията разказва за съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на дейности като тенис, петанг и риболов.
 
Идеята за кампанията е вдъхновена от проучване, което Heineken направи за това какво кара хората да шофират пили. Резултатите показват, че прекомерната самоувереност при шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на безалкохолни алтернативи, включително Heineken 0.0, повлиява положително на поведението на шофьорите.
 
Джанлука ди Тондо, старши бранд директор на Heineken, коментира: „За да въздействаме положително чрез нашата кампания „Когато шофираш, никога не пий“, изследвахме в дълбочина какви са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват пред изкушението. Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в нетрезво състояние".

Нико Росберг, посланик на кампанията „Когато шофираш, никога не пий“, сподели: „Heineken е посветил част от партньорството си с F1 за предаване на въздействаща идея, обвързана с отговорността, която аз самият споделям – преди да шофираш, никога не консумирай алкохол. Кампанията носи истински силно послание без значение дали си професионален шофьор или не. Въздържанието зад волана е единствената опция”.

Кампанията включва 30-, 60- и 95-секундно видео във формат за дигитални и социални медии, които ще бъдат представени в множество страни по света. Heineken ще продължи комуникацията с посланието „Когато шофираш, никога не пий“ пред публиката чрез брандиране на пистата на Формула 1, в телевизионна реклама, дигитални активности, срещи с фенове на живо и събития, ПР инициативи и активности на местата за продажба.
 
Компанията HEINEKEN продължава да затвърждава своята позиция по отношение на отговорната консумация и чрез своя световноизвестен бранд Heineken се стреми да популяризира умерената и отговорна консумация на алкохол. Всяка година компаниите в групата на HEINEKEN, част от които е и ЗАГОРКА АД, отделят 10% от медийните си бюджети за насърчаване на отговорната консумация във всички пазари, които продават Heineken, със специален акцент върху кампанията „Когато шофираш, никога не пий“.



Heineken с двама шампиони от Ф1 в кампания за безопасност (видео)Heineken с двама шампиони от Ф1 в кампания за безопасност (видео)

Тагове: HeinekenшампиониФ1Фомула 1кампаниябезопасноствидеобира

Снимки







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ