www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

277 000 километра с оригиналните спирачки - с електрическия BMW i3

03.01.2020 | Авто новини: Автоновини » Последни | Автор: Angel Sergeev | 8142 прочитания
A+ | A-





BMW отбеляза производството на 165 000 екземпляра от модела си i3 след седем години на пазара. Баварците разпространиха интересни детайли лично от собствениците на електрическия модел.

Притежател на i3 от Германия, например, се похвали, че все още автомобилът му се движи с оригиналните спирачки - дискове и накладки, които заводът е монтирал при производството на колата му.

„Автомобилната концепция на BMW i3 е уникална“ – такава е оценката на Хелмут Нойман от Тиц, Северен Рейн-Вестфалия. „Визията му е толкова модерна, че хората продължават да се заглеждат в него.“

Нойман се движи с нулеви локални емисии от 2014 година и без проблеми е пътувал с BMW i3 (60 Ah) дори и до Берлин и в Алпите. „Освен с изключителната радост от шофирането BMW i3 се отличава и с екстремната си икономичност“, казва той. „Това важи както за пробега, така и за текущите разноски.“

Средният разход на електроенергия, измерен досега, е около 13 кВтч/ 100 км, е изключително нисък не само спрямо автомобил с двигател с вътрешно горене, но и спрямо другите електромобили. При цена на електроенергията от 30 цента за киловатчас в Германия разходите на Нойман за енергия са само 3,90 евро/100 км.

В полза на електромобила говорят не само екологичните и икономическите аспекти, както се вижда от един анализ на германския автомобилен клуб (ADAC). По отношение на цялостните разходи BMW i3 е с около 20 % по-изгодно от сравним по отношение на размерите и мощността модел на BMW с двигател с вътрешно горене.

Освен по-ниските разходи за енергия и високата стабилност на цената за това допринасят и по-ниските разноски за поддръжка и консумативи. За водачите на BMW i3 смяната на маслото или проблемите с изпускателната система са спомени от миналото. Спирането се извършва най-често чрез рекуперация. Поради това за 277 000 километра Хелмут Нойман все още не е сменял нито веднъж спирачните накладки и дискове на своето BMW i3.



Тагове: bmw i3







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ