www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Технологиите на Nissan ще са важни за Renault-FCA

31.05.2019 | Авто новини: Автоновини » Последни | Автор: Georgi Ivanov | 1977 прочитания
A+ | A-





Още по темата

Някои от най-напредналите технологии на Nissan, включително платформи за нови модели и системи за електрическо задвижване, могат да осигурят сериозното участие на японския гигант в потенциалното сливане на Renault с FCA. Това ще стане благодарение на системата за плащане на технологиите при използването им, създадена между Renault и Nissan. Това съобщиха източници на агенция Reuters, запознати с преговорите.

Превръщането на FCA в клиент на Nissan и Mitsubishi ще е начинът да се отстранят пречките от японска страна при сливането, твърдят източниците, които обаче остават анонимни.

Технологиите на Nissan, особено тези в областта на електрификацията на автомобилите и намаляването на вредните емисии, могат да осигурят на японския гигант важно място в бъдещата компания, въпреки че Nissan ще има скромно акционерно участие в нея.

В момента Renault плаща по-малко за японските технологии, отколкото плаща Nissan за френските и това е проблем, който тормози Nissan от доста време, а сега може да е дошло времето за договаряне на по-добри условия.

„Всеки път, когато Nissan осигури платформа, задвижване или други технологии на Renault, това става срещу заплащане, Renault плаща за правото да използва тези технологии – обясни един от източниците. – В този смисъл, по отношение на FCA, ако всичко мине добре, то ние ще се сдобием с още един клиент, което е добре. Повече бизнес за нас.”

Потенциалното сливане на Renault и FCA допълнително усложни и без това трудните отношения между Renault и Nissan и може би FCA ще отслаби влиянието на Nissan в това 20-годишно партньорство.

Renault притежава 43,4% в Nissan и е най-големият акционер в компанията. В същото време Nissan държи 15% от акциите в Renault, които са без право на глас, като този дял ще се свие до 7,5 процента, ако Renault и FCA се слеят като равнопоставени партньори. Точно това неравенство от много време дразни топмениджърите на Nissan, тъй като японската компания е доста по-голяма от Renault.



Тагове: renaultfcanissanсливанетехнологиинисанренофиат-крайслердопълнително плащанемицубиши



Още по темата




Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ