www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Следващият Nissan GT-R май няма да е хибрид

27.04.2019 | Авто новини: Автоновини » Елмобили и хибриди | Автор: Georgi Ivanov | 2657 прочитания
A+ | A-





Поколенията на култовия GT-R на Nissan се сменят рядко, но пък всяка една нова генерация на суперавтомобила се посреща възторжено от верните му фенове.

В последните месеци усилено се обсъжда темата какъв ще е наследникът на актуалния, но вече поостарял GT-R R35, като най-логичните предположения бяха, че следващият R36 ще е с хибридно задвижване и елементи на автономно придвижване. Това обаче най-вероятно ще се окаже невярна прогноза.

Nissan полага сериозни усилия, за да електрифицира гамата си – с хибридни задвижващи системи и електромобили, но GT-R най-вероятно няма да е сред тях.

Причините за това са поне две, но едната е много важна – с подобни промени следващият GT-R ще е още по-скъп, което няма да се приеме добре от клиентите.

Според Хироши Тамура, който е начело на проекта GT-R, най-вероятно Nissan ще осъвремени платформата на R35, ще добави още мощност, ще направи нов дизайн на купето и така ще се появи R36. Предполага се, че инвестицията в чисто ново шаси, което да може да използва хибридна задвижваща система ще струва твърде скъпо на бъдещите собственици на R36.

Освен това, Тамура обясни, че 99% от клиентите на GT-R просто не искат суперавтомобилът им да е с хибридно задвижване.

В Щатите, който е най-важният пазар на Nissan и GT-R извън японския, цените на GT-R започват от 101 685 долара за базовата версия Pure и приключват на 177 235 за варианта Nismo. Добавянето на хибридна система ще качи цената на топверсията на над 200 000 долара, което в Nissan не смятат да се случва.

Тамура обясни на изложението в Ню Йорк, че R36 ще е по-бърз и с по-добро механично сцепление и аеродинамично притискане, но не осигури подробности за еволюцията на модела.

Според него, добавянето на хибридна система ще увеличи теглото на GT-R с до 200 килограма, което също не е в полза на електрификацията.

GT-R няма нищо общо с другите модели на Nissan и не споделя части и компоненти с тях, а освен това компанията няма партньор за разработването на следващото поколение на модела, както направиха Toyota и BMW. Това прави GT-R скъпо упражнение за Nissan, но Тамура обясни, че шефовете на компанията са доволни от годишните продажби - между 2000 и 3000 коли.









Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ