www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Moto Expo 2019: CB650R с БГ дебют в щанда на Honda

06.04.2019 | Авто новини: На 2 гуми » На 2 гуми | Автор: Jordan Lukanov | 1285 прочитания
A+ | A-





Moto Expo 2019: CB650R с БГ дебют в щанда на Honda

Хонда е подготвила още една изненадваща премиера на щанда си по време на MOTO EXPO 2019 – новия „нейкид“ Honda CB650R, който смесва вдъхновението на кафе рейсърите със свръхминималистичния поглед към дизайнерската тема "Neo Sports Café". Неговият ретроминимализмът на е насочен към младите хора, които искат да се похвалят със стил и да се наслаждава максимално на комбинацията от вълнуващи четирицилиндрови двигатели и леко, гъвкаво, изтънчено управление на шасито.

Новият Honda CB650R е огледален образ на CB1000R - с подредени линии, проектирани така, че да покажат максимално машината и по-точно изчистения мотоциклет. Неговата суперкомпактна, трапецовидна форма е в пълно съчетание с четирицилиндровия двигател.

В сравнение със стрийтфайтъра CB650F, който той замества в серията на Honda, са спестени 6 кг от шасито благодарение на ревизираната рама, резервоара за гориво и стъпенките. Вилката Showa SFF USD 41 мм и радиално монтираните четирибутални апарати, плаващите дискове и нови колела са допълнителни функции, които не присъстват на CB650F.

Кормилните ръкохватки правят леко управлението и позицията за езда, която е в спортния край на нейкид машините. Подобно на CB1000R новият CB650R също е с кръгъл LED фар на и LCD дисплей, включващ индикатор Shift Up и позицията на предавката.

Стилът Neo Sports Café на CB650R се отличава с компактните "трапецовидни" пропорции с къса, тънка опашка и характерен фар. Дългият резервоар за гориво е ключов мотив на семейния дизайн.

Неговите гладки линии подчертават здравината на истинските метални повърхности и подчертават инженеринга на четирицилиндровия двигател. Там също се намира и запалването.

Стоманената рамка на CB650R е олекотена с 1,9 кг по-лека от CB650F и е специално настроена за да осигури балансирани характеристики на работа. Междуосието е 1450 мм, а собственото тегло е 202 кг, докато CB650F е тежи 208 кг.

Honda CB650R ще се предлага в следните цветове: Graphite Black, Candy Chromosphere Red, Matt Crypton Silver Metallic и Matt Jeans Blue Metallic. Инженерите на Honda са се постарали да създадат най-чистия, най-приятния среден по размер четирицилиндров агрегат.

Той е 16-клапанов DOHC с обем 649 куб. см и е настроен така, че да дава отличен въртящ момент при 5500 об/мин и да доставя 5% повече мощност над 10 000 об/мин. Върховата мощност на 70 кВт (95,2 к.с.) е налична при 12 000 об/мин., а максималният въртящ момент от 64 Нм - при 8500 об/мин. Резултатът е двигател, който дава много мощност и до достигането високи обороти има гладко и линейно достигане на въртящ момент. За притежателите на категория А2 е налице лесно преобразуването на 35 кВт.

Диаметърът и ходът на буталото са 67 мм х 46 мм, а степента на сгъстяване е до 11.6:1. Формата на горивната камера е оптимизирана с помощта на ревизиран дизайн на буталото. Клапаните са подсилени, а запалителните свещи са иридиеви. Редица подобрения са направени, за да се намали триенето, както на буталата, така и на цилиндрите.

Новите двойни въздушни канали от двете страни на резервоара за гориво захранват въздушната кутия с по-голям обем въздух, за разлика от единичния централен тръбопровод на стария модел. Отработените газове вече излизат от по-голяма тръба - от 35 до 38,1 мм.

Двигателят използва компактна вътрешна архитектура, шестстепенна скоростна кутия. Honda Selectable Torque Control (HSTC) е монтиран за управление на тягата на задните колела, но тя може да бъде изключена при желание от ездача. Разходът на гориво от 20,4 км /л дава пробег от над 300 км с обема на резервоара гориво 15,4 литра.


Тагове: Moto Expo 2019CB650RБГ дебютщандHonda

Снимки







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ