www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Анимацията "Спайдър-мен: В Спайди-вселената" в кината от 14 декември

14.12.2018 | Авто новини: Лукс&Стил » Кино, театър, сцена | Автор: Jordan Lukanov | 2336 прочитания
A+ | A-





Анимацията "Спайдър-мен: В Спайди-вселената" в кината от 14 декември

Анимацията "Спайдър-мен: В Спайди-вселената" / Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) е създаден по мотиви от публикувания през 2011 г. комикс на писателя Брайън Майкъл Бендис с илюстрации на Сара Пичели и разказва за пуерториканския тийнейджър Майлс Моралес, който се опитва да се приспособи към живота в новото частно училище в Манхатън. Родителите на Майлс се гордеят с него и се надяват безпроблемно да се приспособи към новия живот.

Междувременно Майлс, вместо да прекарва свободното си време с приятелите си от квартала, посещава чичо си Арън, който го насърчава да се занимава с графити. Оказва се, че добрият чичо е доста сложна личност и в миналото е имал доста проблеми със закона.

Животът на Майлс става още по-сложен, когато той е ухапан от радиоактивен паяк и се сдобива със супер сили. Междувременно злият гений Кингпин разработва таен ядрен колайдер, който отваря портал към други вселени, от които в света на Майлс проникват различни версии на Спайдър-мен.

Режисьори на филма са Боб Перишети, Питър Рамзи и Родни Ротман. Продуценти: Ави Арад, Ейми Паскал, Фил Лорд, Кристофър Милър и Кристина Стайнбърг. Сценаристи са Фил Лорд и Родни Ротман по сюжет на Фил Лорд, по мотиви от комикса на Marvel. Изпълнителни продуценти са наскоро починалият Стан Лий, Брайън Майкъл Бендис и Уил Алегра. Музика: Дениъл Пембъртън.

Фил Лойд и Кристофър Милър: "Това, което ни привлече в Спайди-вселената, беше възможността да разкажем историята на Спайдър-мен по съвсем нов революционен начин, съобразен с изискванията на новото поколение. Филмът изследва характера на супергероя от съвсем нов ъгъл, като същеврененно добавя и по-значими универсални теми, като съзряването и откриването на цел в живота."

"Спайдър-мен: В Спайди-вселената" хвърля съвсем нов поглед към Спайдър-мен – любимия на всички супергерой, създаден от Стан Лий и Стив Дитко пред 1962 г. Със своя революционен подход филмът напълно се различава от досегашните интерпретации на познатата история. Създатели на филма са известните със своя уникален стил Фил Лорд и Кристофър Милър, добили известност с изключително полулярните продукции Облачно с кюфтета и The Lego Филмът.

Лорд, който е съавтор на сценария заедно с режисьора Родни Ротман, казва, че първоначално е бил привлечен от силния характер на героя Майлс Моралес. „Наистина смятахме, че това e един уникален и свеж начин да се разкаже историята на Спайдър-мен. Когато от Sony ни казаха: “Искаме да направим анимационен филм за Спайдър-мен“, първоначално отказахме (както правим с всички наши проекти), защото тази история е разказвана толкова много пъти. След това се замислихме как можем да подходим по различен начин и се роди идеята за Майлс. По това време, Майлс беше безспорно най-вълнуващия герой от вселената на Marvel. Някъде по същото време посетих ретроспективна изложба на Джеф Кунс в Ню Йорк. Независимо дали го харесвате или мразите, всички негови творби са вдъхновени от други творци. Това ни накара да се замислим за една пост-модерна версия на Спайдър-мен и се роди идеята за различен супергерой, който да отговаря на съвременните представи, разположен във вселена, населена с герои от всички комикси за Спайдър-мен. Възможността да изследваме различни истории и различни версии на героите ни даде безкраен избор от възможности.“

В тази оригинална нова история продуцентите обръщат внимание на основната тема в сагата за Спайдър-мен. „Една от основните причини да се заемем с този проект беше това, че Майлс е супергерой, какъвто не сме виждали досега.“ – разказва продуцентът Кристофър Милър. „Едно от най-интересните неща в образа на Спайди е това, че може да провокира всеки да си каже: „Хей, под тази маска може и да съм аз!.“ В основата си това е история за порастването, но разказана по един абсолютно нов и нетрадиционен начин. Искахме да поставим някой съвсем различен в образа на Спайдър-мен. Главният мотив на филма е, че всички ние притежаваме сили и всеки от нас трябва да поеме своите отговорности, независимо от това какъв е и къде е роден.“

Един от аспектите на филма, които правят най-силно впечатление, е неговия визуален стил, който надхвърля очакванията на публиката и отдава почит на творбите от Златната ера на комиксите. „Има моменти, когато кадърът се разделя на отделни части, точно така, както е в печатните комикси.“ – обяснява Милър. „Това позволява създаването на необичайни композиции, които в комбинация с новите звукови ефекти и стилизирана визия са разпръснати навсякъде във филма. Има сцени, в които се чувствате така, все едно сте попаднали между страниците на комикс. Въобще цялата хореография е създадена по начин, който се надяваме да промени анимацията в бъдеще.“

Лорд набляга на факта, че във филма са използвани компютърни анимационни похвати от най-ново поколение, които комбинирани с нарисувана на ръка анимация позволяват историята да се разгърне на много нива. „Всеки кадър е илюстрация на нещо.“ – разказва той. „Докато компютърната анимация може да пресъздава хора и пейзажи по един фотореалистичн начин, в този филм добавихме и допълнителен слой от ръчно нарисувани образи. За нас беше много важно във всеки компютърно генериран кадър да се усеща почерка на творците. Ако натиснете стоп-кадър във всеки един момент ще видите елементи, които са нарисувани на ръка.“

Анимацията е прецизен процес. Обикновено на един художник му е необходима седмица, за да създаде четири секунди анимация. Поради сложността на този филм и използването на комбинация между компютърно генерирана и ръчно нарисувана анимация, за една седмица всеки художник създава една секунда от филма. Освен това, броят на кадрите в Спайдър-мен: В Спайди-вселената е от два до три пъти по-голям, отколкото при повечето анимационни филми.

Техническата сложност отразява характера на главния герой, а емоционалното въздействие на филма идва от дълбочината на сюжета и сложните образи (най-вече Майлс и неговото семейство). Превръщането на Майлс в Спайдър-мен е уникално – това е първият Спайдър –мен с афроамерикански/латиноамерикански произход. Той се сблъсква с универсани проблеми, опитва се да се приспособи и да намери своето място в света като всички останали хора.

Лорд и Милър разширяват границите на жанра, като изследват поведението на един току-що създаден супергерой в пространство, населено с добре познати образи. Милър обяснява: „Мисля, че както визията, така и сюжета са много добри. Досега не сме виждали нещо подобно. От гледна точка на сценария, ние разказваме историята на Майлс – той е млад и това да бъде супергерой за него е свързано с много проблеми. Освен това изследваме връзката между Майлс и Питър Паркър, в която има много интересна диманика."

Лорд обръща внимание на факта, че навсякъде по света зрителите лесно могат да се идентифицират като Майлс Моралес: „Той е много готино хлапе от Бруклин – наполовина пуерториканец, наполовина афроамериканец и е далеч по-подходящ за супергерой от Питър Паркър. Майлс е едно съвременно дете, което се опива да намери своя начин да се приспособи към света – универсално чувство, познато на всички.“



Анимацията "Спайдър-мен: В Спайди-вселената" в кината от 14 декември

Тагове: Анимация Спайдър-мен спайдърмен Спайди кината филм трейлър

Снимки



Още по темата




Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ