www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Urus е козът на Lamborghini в Индия

11.10.2018 | Авто новини: Авто пазар » Световен опит | Автор: Georgi Ivanov | 1305 прочитания
A+ | A-





Индия е един от пазарите, където Lamborghini се представя по-слабо от очакваното, въпреки че има потенциал за повече продажби, съобщи италианската марка. Затова и там ще се разчита основно на Urus – първият SUV в историята на Lamborghini, тъй като продажбите в Индия формират по-малко от 1% от глобалните продажби на компанията, водена от Стефано Доменикали.

През 2017 Lamborghini продаде по-малко от 30 коли в Индия, а сега плановете са за утрояване на този резултат в рамките на следващите две години.

„Urus е най-подходящият модел на Lamborghini за Индия – обяви шефът на местното представителство Шарад Агарвал. – Така ще разширим пазара на марката и ще привлечем клиенти, които досега са карали седани или SUV модели от премиум марки.”

Lamborghini търси новите си клиенти в Индия сред звездите от Боливуд и технологичните предприемачи. Миналата година статистиката в Индия изброи 119 милиардера и около 20 700 човека със състояние 10 милиона долара или повече.

Lamborghini започна доставка на Urus в Индия тази година и моделът оформя 68% от продажбите на клиенти, които за първи път си купуват кола на марката, поясни Агарвал.









Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ