www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Continental подкрепи "Най-добрият млад шофьор на България" 2018

13.05.2018 | Авто новини: Катастрофи » Безопасност | Автор: Jordan Lukanov | 6164 прочитания
A+ | A-





Continental бе един от основните партньори в кампанията "Най-добрия млад шофьор на България", организирана от Съюз на българските автомобилисти СБА. Над 3500 млади шофьори взеха участие в специалното събитие. Победителите в конкурса на СБА, Continental и множество партньори бе избран във финалния кръг от 100 участници.

Участниците във финалния етап, проведен на писта Дракон край Пловдив, бяха класирани след участие в тест с повече от 30 въпроса, свързани с правилата за движение по пътищата. След успешното представяне на изпита, финалистите преминаха през последното препятствие за да определят победителя – шофиране в реални ситуации.

Конкуренцията бе ожесточена и състезателите се движиха в близки граници, но по-важното е, че младите шофьори се запознаха с добрите практики и правила за безопасно шофиране и ролята на автомобилните гуми. Както показаха резултатите, все още има потенциал за подобряване на способностите на младите български шофьори за безопасно шофиране.

Голяма част от участниците в проекта не са достатъчно добре запознати с правилата за движение по пътищата (70% от тях не могат да посочат кой автомобил има предимство на кръстовище), а една трета от първоначалните участници имаха вече наказание по правилника за движение по пътищата и така автоматично отпаднаха от надпреварата.

И все пак, има положителни резултати – във Варна, например, всички участници в състезанието знаеха правилата за движение с велосипед, а 92% от тях можеха да посочат периода от годината, в който зимните гуми са задължителни.

Германската технологична компания Continental беше официалният доставчик на гуми за проекта. Компанията достави гуми за всички автомобили и предостави на гостите на пистата повече информация за елемента, който свързва автомобила с пътя.

„Continental работи за да превърне светът в по-безопасно място чрез технологично развитие и иновации. С нашата Vision Zero инициатива ние целим да създадем свят с нула смъртни случаи и нула ранени на пътя.“ - посочи Лука Маселж, ръководител PR & Маркетинг комуникации B2C Continental Adria. Той добави, че все още сме далеч от поставените цели, но програми като "Най-добър млад шофьор" са добра стъпка в правилната посока.

Ивайло Тарпанов, директор маркетинг в СБА, отбеляза, че кампанията, реализирана с помощта на Международната автомобилна федерация FIA и партньори като Continental, постигна целите си: да привлече вниманието към безопасното шофиране на младите водачи, българското правителство и медиите: „Безопасността на пътя трябва да е приоритет за всички шофьори в страната и това се опитваме да постигнем. Ние сме уверени, че гумите са важна част от безопасността на автомобила на пътя и когато Continental се ангажираха с проекта, имахме възможност да постигнем комуникации на друго ниво. Единствено, ако сме заедно ние ще успеем в нашата мисия да направим пътищата на България по-безопасни“.



Тагове: Continental СБА млад шофьор безопасност Дракон







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ