www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Теодор Несторов става маркетинг директор на "Карлсберг България"

20.06.2018 | Авто новини: Лукс&Стил » Гурме, дегустация | Автор: Jordan Lukanov | 4663 прочитания
A+ | A-





Новият маркетинг-директор на "Карлсберг България" се казва Теодор Несторов. Той ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията в страната.

Теодор Несторов има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той е част от екипа на компанията от месец юли 2014 година.

За последните четири години Теодор работи по различни успешни проекти, сред които лансиране на нови продукти и изграждане на стратегията на марката „Шуменско“. В резултат на ръководените от него програми, „Шуменско“ преобърна тенденцията в своето развитие - от спадаща към растяща марка - и постигна най-високите пазарни и финансови резултати за последните пет години.

 
Преди "Карлсберг България" Теодор има опит на различни маркетингови позиции в "Монделийз България", където е отговарял за едни от най-големите марки и продуктови сегменти на пазара на шоколад и кафе в България. Теодор Несторов има бакалавърска степен по Бизнес-Аминистрация в City Collage Thessaloniki (affiliated institution of the University of Sheffield) и магистърска степен по Стратегически Маркетинг в Birmingham University.

„Поемането на новата ми роля в Карлсберг България е голяма чест за мен. Вярвам, че имаме правилния маркетинг екип и правилната стратегия зад марките ни, за да реализираме пълния потенциал за растеж на Карлсберг България”, сподели новият маркетинг директор.



Тагове: Бира маркетинг Карлсберг Шуменско







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ