www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Новият Ford Focus е по-лек, по-голям и по-ефективен

10.04.2018 | Авто новини: Автоновини » Последни | Автор: Angel Sergeev | 3882 прочитания
A+ | A-





Ford представи официално изцяло новото си поколение на световния бестселър Focus. Машината получава нова платформа, която сваля теглото с до почти 100 килограма в зависимост от модификацията и осигурява по-голям вътрешен обем.

Междуосието нараства с 53 милиметра, което се отразява позитивно на пространството за пътниците отзад, както и на багажника. Надвесите отпред и отзад са по-малки.

Устойчивостта на усукване е подобрена с около 20 процента, а коефициентът на челно съпротивление спада до 0.25 за версия седан. Благодарение на всички тези мерки, средното ниво на CO2 емисии спада с 10 процента.

Сериозни подобрения има при различните системи за сигурност и асистенция. Налице вече е адаптивен круиз контрол, система за разпознаване на пътните знаци и система за центриране в пътното платно. Нови са и адаптивните светлини, които използват камера, която "разглежда" пътя в аванс до 65 метра и контролира осветеността.

Абсолютна новост е и системата FordPass Connect, която позволява на собствениците да проверяват локацията и състоянието на автомобила си чрез своя смартфон. През нея е възможен и отдалечен старт на колата.

В интериора откриваме инфотейнмънт система Sync 3 с 8-инчов сензитивен дисплей, безжично зарядно устройство и опционална премиум аудио система B&O Play с 10 говорителя. Налице още от първоначалното лансиране на модела ще са 5-врат хечбек, повдигната версия Active, луксозен вариант Vignale и спортен ST Line пакет, а също така и традиционно комби.

В Европа, моделът ще се предлага с доказалия се 1.0-литров EcoBoost във версии със 85, 100 и 125 к.с., а над него ще стои по-голям 1.5-литров EcoBoost с мощност от 150 и 180 к.с. При дизелите налице са 1.5- и 2.0-литрови мотори с мощност от 95 до 150 к.с.

Чисто нов за автомобила е 8-степенният автоматик, който заменя досегашния механизъм с шест предавки. Новата кутия ще се управлява от ротативен контролер на централната конзола вместо традиционен лост.

За Стария континент машината ще продължи да се сглобява в Германия, докато за Америка новият Focus ще се внася от Китай.



Тагове: fordfocus







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ