www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

„М Кар Груп“ показа новия палат на BMW и MINI в София

29.03.2018 | Авто новини: Авто пазар » Промоции на нови коли | Автор: Borislav Tzakov | 19274 прочитания
A+ | A-





В столицата живеят над 30% от българските жители. А, когато става въпрос за автомобилния ни пазар, процентът на продадените нови коли именно в София е дори и по-висок. Особено за моделите на премиум марките. Така че беше напълно логично в София да се появи още един, нов оторизиран дилър на BMW и МINI. И това вече е факт - „М Кар София“ отвори вратите на луксозния нов продажбено-сервизен комплекс на BMW и MINI и ни го показа.

На думи - не би трябвало да има нещо изненадващо – нов дом за марките на германския производител. Но пък какъв!... Почти 11 000 кв.м. обща площ на 4-ри етажа, на които свободно е разположено всичко необходимо – отделни площи за излагане на BMW, BMW i, BMW M и MINI, пълната гама BMW Lifestylе продукти и аксесоари. Сервизният център разполага с механичен сервиз и авторепаратура, оборудване за диагностика, обслужване и ремонт на всички модели, тенекеджийски и бояджийски услуги.

Отделно от това има център за обучение на кадри, хотел за гуми на клиентите, като това ще е безплатна за тях услуга. И всичко това на топ оборотно място в София, достъпно и удобно. Инвестицията е в рамките на 30 милиона лева, които обаче са вложени далеч във времето напред. Изграден е за рекордно кратък срок – приблизително 1 година.

Новият дом на BMW и MINI е внушителен не само като размери, но и като изпълнение – луксозен, функционален и чист като аптека. Преди няколко месеца, по време на посещението си в България, г-н Жан Филип Перен - старши вицепрезидент продажби за Европа на BMW Груп – сподели, че е впечатлен и че това е може би най-внушителният продажбено-сервизен комплекс, който той е виждал.

„Целта на мениджърският екип и над 50-те служители е хората да усетят новият автомобилен комплекс като интересно и приятно място, където да прекарат част от своето време, а след това, ако решат, да се превърнат и в доволни клиенти“ – сподели специално за AUTOCLUB управляващият директор на „М Кар Груп“ Орлин Младенов. А Филип Китов, директор маркетинг и продажби в „М Кар София“, обясни, че сред основните цели на дружеството за 2018 година е да работи в посока дигитализация, въвеждане на модерна система за управление на клиентските данни и на процесите в дилърството, както и изграждането на онлайн магазин за BMW Lifestylе, аксесоари и резервни части. И двамата са с дълга история и много опит в автомобилния бранш, така че е много вероятно плановете да се превърнат в реалност.

„М Кар София“ е петото оторизирано BMW-дилърство в семейството на „М Кар Груп“, след Пловдив, Варна и Плеван, както и Скопие, където оперира като официален вносител на двете марки автомобили за територията на Република Македония и Косово.

Борислав Цаков



Тагове: bmw







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ